مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مجموع اعتبارات ۷ پروژه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 27 August 2019
مجموع اعتبار افتتاح ۷ پروژه‌ استان تهران۱۱میلیارد و۱۰۰ میلیون است

به گزارش تابناک تهران، رضا گلمحمدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم هم‌زمان بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و آئین افتتاح ۷ پروژه ورزشی استان تهران به‌صورت ویدیو کنفرانس از سالن شهید ثامنی گفت: در این مراسم ۷ پروژه ورزشی استان تهران هم‌زمان به بهره‌برداری می‌رسد.


وی گفت: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی شهید ثامنی راد که در سال ۱۳۹۰ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ مترمربع است از اعتبارات استانی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده، پروژه دوم سالن ورزشی شهید ده عباسی اسلامشهر است که سال ۹۰ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ مترمربع است که از اعتبارات ماده ۲۸ تکمیل‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: پروژه سومی که در آئین افتتاح هم‌زمان وزیر ورزش انجام می‌شود چمن مصنوعی آپرین اسلامشهر است که در سال ۸۹ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۵۰ مترمربع است که از اعتبارات استانی تکمیل‌شده، سالن ورزشی شهید کلهر شهریار از پروژه‌های دیگر است آئین افتتاح است که سال ۹۶ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه هم ۱۴۰۰ متر از اعتبارات ملی تکمیل‌شده است.

گلمحمدی تصریح کرد: چمن مصنوعی الهیه بهارستان پنجمین پروژه افتتاح‌شده این مراسم است که در ۹۷ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه ۸۰۰ مترمربع است که از اعتبارات ملی تکمیل‌شده است،از پروژه‌های دیگر قابل‌افتتاح این مراسم سالن ورزشی باغ شهرری می‌باشد که در سال ۸۹ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ متر از اعتبارات استانی تکمیل‌شده است.

وی در ادامه گفت: هفتمین پروژه که توسط وزیر ورزش و جوانان به‌صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد سالن ورزشی گرمابسرد دماوند است این پروژه ۹۷ و اعتبارات استانی تکمیل‌شده و متراژ این پروژه ۸۰۰ مترمربع می‌باشد.

گلمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات ۷ پروژه‌ای که با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری می‌رسد ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار