معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه استکبار جهانی یک جنگ تمام عیار علیه کشور و ملت ما به راه انداخته است، گفت: حفظ وحدت و همدلی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام است.
کد خبر: ۷۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 26 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در آئین تجلیل از کارکنان نمونه شهرستان چرداول به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: یاس و ناامیدی دشمنان در جنگ نظامی با ایران باعث شده که امروز یک جنگ نابرابر اقتصادی را علیه کشور و ملت ما به راه انداخته و بخاطر پیچیدگی‌ها و لایه های پنهان ، این جنگ سخت تر از جنگ نظامی است.

وی با بیان این نکته که دولت با تمام مصائب و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های مختلف از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده است، تاکید کرد: خسته کردن مردم، ایجاد بحران های مختلف بویژه اجتماعی، ایجاد نارضایتی های مردمی از اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: برجام یک موضوع ملی بود و خروج آمریکا از این معاهده بین المللی ماهیت واقعی آمریکا را نشان داد، به طور قطع در این شرایط همدلی و همبستگی و ایجاد امید و امیدواری به آینده راز موفقیت و عبور از این شرایط خواهد بود.

نوذری یادآور شد: با مدیریت و رهنمودهای کلان رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید و همچنین همدلی و همراهی مردم از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و موضوع جهانی اربعین نیز گفت: ایلام پایتخت فرهنگی در موضوع اربعین حسینی است و این میزبانی از زائران عتبات عالیات پاداشی بزرگ برای مردم این استان بواسطه ایستادگی، دفاع و ایثار در هشت سال دفاع مقدس است.

نوذری خاطر نشان کرد: تلاش مدیریت ارشد استان و ستاد اربعین، ضمن استفاده از فضای معنوی و دینی این اجتماع بزرگ و جهانی، فراهم نمودن فرصت های شغلی برای مردم استان است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به این که بیش از ۷۰ درصد مردم کشور مرز بین المللی مهران را برای تردد انتخاب می کنند، گفت: با توجه به حذف روادید بین دو کشور پیش بینی می شود امسال بیش از چهار میلیون نفر از مهران به کشور عراق ورود کنند.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت های منتهی به مهران و پایانه مرزی تاکید کرد: در بحث اربعین همه باید پای کار باشیم و زمینه استقبال و پذیرایی از عاشقان اهل بیت علیهم السلام را فراهم کنیم.

نوذری با تبریک روز کارمند تجلیل از کارکنان نمونه را ابتکاری خوب دانست و مردمداری؛ خدمت به مردم و حذف بروکراسی های زائد اداری را از همه دستگاه های دولتی خواستار شد.

سفر رئیس جمهور به ایلام و انتخابات اسفندماه نیز دو موضوع مهم بود که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام به آن ها اشاره کرد.

در پایان این جلسه از تعدادی از کارکنان نمونه ادارت دولتی شهرستان چرداول تجلیل به عمل آمد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار