معاون استاندار:
معاون استاندار گفت: جای پژوهشگاه پلیمر در استان خالی است و برای ایجاد آن ،هم زمینه و هم علاقه لازم در استان وجود دارد لذا در زمینه ایجاد پژوهشگاه پلیمر بسیار جدی هستیم و از هرگونه حمایت و همکاری دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 14 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، دکتر هدایت حاتمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در دیدار با دکتر نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر کشور، ضمن تاکید بر توانمندی های استان کرمانشاه در خصوص نفت و پتروشیمی اظهار داشت:استان کرمانشاه سومین استان کشور از لحاظ ظرفیت های پتروشیمی است و با پیگیری های صورت گرفته بزودی وضعیت و ظرفیت موجود استان ارتقا می یابد و واحدهای جدیدی از صنایع پتروشیمی در استان به بهره برداری می رسند.

معاون استاندار اهمیت دادن به پژوهش، ارزش آفرینی به  کارآفرینی و توجه جدی به مقوله ارتباط دانشگاه و صنعت را از رویکردهای مدیران استان  در دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: استان کرمانشاه به لحاظ توانمندی ها و قابلیت هایی که دارد در بسیاری از صنایع و خدمات به استان های همجوار و نیز کشور عراق سرویس می دهد و نیازهای آنها  را تامین می کند و از همین رو انتظار داریم که نگاه به کرمانشاه از یک نگاه استانی به یک نگاه منطقه ای تغییر یابد و معتقدیم استان کرمانشاه بیشتر از وضعیت موجود حرف برای گفتن دارد.

وی افزود:پژوهش در این استان دارای جایگاه ویژه ای است و پژوهشگاه های خوب و معتبری در استان وجود دارند که در زمینه های نفت و پتروشیمی دارای پیشینه های پژوهشی می باشند و مهمتر از آن، پتانسیل نیروی انسانی متخصص در استان است که هر نوع سرمایه گذاری در این زمینه را توجیه پذیر تر می نماید.

دکتر حاتمی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و زیرساخت های موجود بیان داشت:وجود دو منطقه ویژه اقتصادی،دسترسی به بازار عراق و اقلیم کردستان،صنایع پایین دستی پتروشیمی استان،صنعت بازیافت،جنگل های بلوط و...بیانگر غنای استان کرمانشاه در زمینه  اقتصاد و توجیه پذیری سرمایه گذاری است و مدیریت استان نیز از هر گونه سرمایه گذاری و ورود ثروت به استان حمایت خواهد کرد.

معاون امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استانداری سپس تصریح کرد:استان کرمانشاه در زمینه شرکت های دانش بنیان به جایی رسیده است که علم و دانش را به کشورهای دیگر از جمله ژاپن عرضه کرده و از قبال آن تولید ثروت می نماید و این نشان از غنای استان در زمینه تولید علم و دانش و کسب درآمد و ثروت از این طریق دارد.

وی گفت:جای پژوهشگاه پلیمر در استان خالی است و برای ایجاد آن ،هم زمینه و هم علاقه لازم در استان وجود دارد و همانگونه که در خصوص ایجاد شهرک فناور و فن بازارها کارهای زیادی انجام داده ایم و حمایت های لازم را نیز به عمل آورده ایم در زمینه ایجاد پژوهشگاه پلیمر نیز بسیار جدی و علاقمند هستیم و آن را از نیازهای اساسی استان می دانیم و از هر گونه حمایت و همکاری دریغ نخواهیم کرد.

در این دیدار دکتر نکومنش نیز با ابراز خرسندی از آمادگی استان برای ایجاد این پژوهشگاه و حمایت مدیریت استان از اجرای آن،به ارائه اهداف و برنامه های خود در این خصوص پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار