تابناک: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران که از پنجشنبه در نقاط مختلف استان اصفهان آغاز شد، با تلاش بی وقفه راهداران تمام راههای استان باز است.
کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مدیر راهداری این اداره کل، از بارش برف در محورهای نجف آباد به داران، داران به الیگودرز، اصفهان به میمه، میمه به دلیجان، دامنه به خوانسار، گلپایگان به خمین، گلپایگان به موته، فریدونشهر به پشتکوه، شهرضا به سمیرم، سمیرم به یاسوج، مبارکه به بروجن، دهاقان به بروجن و اصفهان به نایین در 24 ساعت گذشته خبر داد.

فرزاد دادخواه افزود: تمام گروههای برفروبی با تجهیزات کامل و گشت زنی در راهها برای انجام عملیات راهداری زمستانی بویژه در غرب و جنوب غرب استان در حال آماده باش قرار دارند.

عزت الله یسلیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر نیز با اشاره به بارش 50 سانتیمتری برف در ارتفاعات این شهرستان گفت: تعداد10 گروه راهداری بصورت شبانه روزی در حال انجام عملیات راهداری و بازگشایی راههای این شهرستان هستند.

وی مقدار برف روبی در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را یکهزار و 720 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در این مدت 80 تن شن و نمک در جاده های این شهرستان مصرف شده است.

فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

گلپایگان

علیرضا اختری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان هم از بارش 40سانتیمتری برف در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و گفت: سه گروه راهداری همراه با 6 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 24 ساعت گذشته مشغول عملیات برف روبی و راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان بوده اند.

وی با بیان اینکه هزار کیلومتر از راههای این شهرستان برف روبی شده است، افزود: در این مدت 200 تن شن و نمک در این عملیات راهداری مصرف شد.

گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

سمیرم

همچنین ابوالقاسم صباغی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم از بادروبه برف در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: 760 کیلومتر از راههای این شهرستان برف روبی شده است.

وی اظهار کرد: تعداد چهار گروه راهداری بوسیله 32 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال عملیات راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم، مقدار مصرفی شن و نمک در راههای این شهرستان در 24 ساعت گذشته را 200 تن اعلام کرد.

سمیرم با 73 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار