استاندار کرمانشاه:
ستاندار کرمانشاه بر تسریع در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی خیابان مدرس تاکید کرد و گفت: ساماندهی بافت فرسوده خیابان مدرس منجر به رونق اقتصادی این منطقه می شود.
کد خبر: ۷۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 11 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، مهندس ابرهیم رضایی بابادی در جلسه سازمان بهسازی و نوسازی شهر کرمانشاه که با حضور معاون امور عمرانی استانداری ، شهردار کرمانشاه و جمعی دیگر از مدیران برگزار شد، افزود: ساماندهی و بهسازی خیابان مدرس که می تواند نقش اساسی در رونق اقتصادی این منطقه ایفا نماید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: شهرداری کرمانشاه با همکاری دستگاه های ذیربط باید در انجام ساماندهی و بهسازی خیابان مدرس نهایت دقت و سرعت خود را بکار گیرد.

مهندس رضایی با اشاره به اجرا و تکمیل مجتمع های موجود در خیایان مدرس گفت: هر چه درآمد از نحوه اجرای و فروش این پروژه ها کسب می شود باید صرف ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه به خصوص بافت فرسوده مدرس گردد.

استاندار کرمانشاه همچنین بر تسریع در اجرای پروژه فیروزه غرب تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه در روند تجاری خیابان مدرس بسیار مهم است لذا مشکلات بر سر اجرای آن باید هر چه سریعتر رفع گردد.

در این جلسه روند اجرای پروژه های در دست اجرا در خیابان مدرس و همچنین روند اجرایی پروژه فیروزه غرب مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار