گزارش تابناک یزد از برنامه های جدید معاون سیمای مرکز یزد:
مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در یک نشست مطبوعاتی با حضور معاونان صدا و سیمای یزد و خبرنگاران استان گفت:در صدد هستیم تا تعاملی مثبت و تنگاتنگ با خبرنگاران استان داشته باشیم و در این راه به کمک و همیاری اصحاب رسانه استان نیاز داریم و قول خواهیم داد اتفاق خوبی برای رسانه در استان باشد.
کد خبر: ۷۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 11 August 2015
احمد پهلوانیان گفت: کارگروهی را راه اندازی خواهیم کرد متشکل از خبرنگاران و متخصصان رسانه و تاکنون چند کارگروه ویژه نیز در حوزه موسیقی،پزشکان و حوزه علمیه داشته ایم.
جبرئیل نجفی، معاون سیمای مرکز یزد در این جلسه گفت:در استان یزد ظرفیت های بومی خوبی وجود دارد از جمله اقلیم خاص و لهجه یزدی که ماسعی خواهیم کرد از داشته های بومی به عنوان یک امتیاز بیشترین استفاده را در برنامه سازی های خود به کار بریم.
وی افزود: یکی از برنامه های ما در سیمای مرکز یزد راه اندازی بخش گرافیک به شکل ویژه و با آموزش های تخصصی است چراکه شبکه یزد در بخش رنگ و گرافیک بسیار ضعیف است ویک شبکه حرفه ای نگاه حرفه ای می خواهد ضمن اینکه ایجاد تغییر در شبکه یزد نیاز به زیر ساخت های زیادی دارد که در یزد فراهم نیست ازجمله در بخش تجهیزات و بودجه همچنین بازیگر، لذا هنوز نمی توانیم در بحث رقابت با استان های دیگر وارد شویم.
وی با اشاره به جاذبه های طبیعی استان یزد گفت:یزد را دوباره خواهیم شناساند و به مردم ایران این پیغام را می رسانیم که یزد فقط کویر نیست بلکه آثار تاریخی و مکان هاای تفریحی یزد بسیار خاص است،شهر یزد دارای بیشترین کتابخانه عمومی در کشور است،پتانسیل های پزشکی استان یزد در کشور منحصر به فرد است ولی مطرح نشده لذا برای توریست درمانی یزد کار خواهیم کرد.
نجفی در پاسخ به خبرنگار تابناک یزد در خصوص مسئله آب در استان یزد نیز خاطر نشان کرد: با توجه به وجود معضل کم آبی در یزد در برنامه سازی های خود به این موضوع به طور ویژه خواهیم پرداخت و مسابقات ویژه مصرف بهینه آب را در دست تهیه داریم و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از برنامه های اساسی ما خواهد بود.
معاون سیمای مرکز یزد اظهار داشت:در بحث برنامه سازی برای کودک به تغییر نیاز داریم و آموزش یکی از اولویت های کاری ما به تولید کنندگان و مجریان برنامه های کودک است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار