مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، پیشرفت فیزیکی طرح نمایشگاه بزرگ این خطه را 55درصد برآورد کرد.
کد خبر: ۷۴۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 29 May 2019

به گزارش تابناک، علی یار محمدیان گفت: این طرح سال 94آغاز شد و قرار بر آن بود که تا پایان سال 96 به پایان برسد ولی مدیریت پیشین نمایشگاه موفق نشد بر پایه تقویم اجرایی و تعهدات از پیش تعیین‌شده عمل کند در میان این سال با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و 250 میلیارد ریال بدهی متوقف‌شده بود.

وی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خود را تمرکز بر تکمیل طرح نمایشگاه بزرگ دانست و اضافه کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن بدهی‌های برجای‌مانده تسویه شد، جبهه‌های کاری جدید در طرح برنامه‌ریزی شده و با برگزاری مناقصه‌های جدید، طرح در راه ساخت و تکمیل قرار گرفت.

وی افزود: پیش بینی سقف اعتبار مورد نیاز برای بهره داری از سالن اصلی هزار و 500 میلیارد ریال است، همچنین پیش بینی زمان بهره‌برداری از گام نخست در صورت تحقق شرایط مالی، نیمه دوم سال 98 خواهد بود؛ مشکلی بر سرراه تکمیل و بهره‌برداری از طرح نمایشگاه بزرگ وجود ندارد، تنها امید ما این است که سهامداران شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سریع‌ترین زمان ممکن به تعهدات مالی خود در قبال این شرکت و همچنین پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ عمل کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این طرح تأثیرگذار نمایشگاهی در سطح کشور باشیم.

یار محمدیان در پاسخ به این سئوال که یکی از معایب این نمایشگاه جانمایی نامناسب و دور از دسترس مردم است برای آسانی در رفت و آمد مردم چه تدابیری اندیشیده شده است، افزود: نکته مهم درباره محل ساخت نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان قرار گرفتن در راه گسترش این کلان شهر است، گسترش اصفهان از شمال، غرب و جنوب دیگر شدنی نیست و تنها امکان گسترش از سمت شرق وجود دارد.

وی ادامه داد: بنابراین مکان‌یابی نمایشگاه با دشواری روبرو نیست ولی درباره دسترسی مردم و بازدیدکنندگان به نمایشگاه، رایزنی‌ها و مذاکرات بسیاری با شهرداری اصفهان و معاونت ترابری و ترافیک انجام‌شده تا خطوط ویژه اتوبوس و تاکسی از نقاط گوناگون شهر به مقصد نمایشگاه بین‌المللی بزرگ در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری و آغاز فعالیت نمایشگاه بزرگ، دشواری دسترسی برای بازدیدکنندگان نیز رفع خواهد شد، همچنین ساخت هتل در گام دوم طرح شهر نمایشگاهی اصفهان پیش بینی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن پس از پایان گام نخست و بهره‌برداری از آن، آغاز خواهد شد.

یار محمدیان تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده، تلاش می‌کنیم گام دوم نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان نیز تا سال ۱۴۰۱ به پایان برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :