مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت:عصر دوشنبه مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام و بانام در مرکز این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 10 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ احیا محمد امیری اظهار کرد:عصر دوشنبه از پیکر مطهر ک شهید گمنام و یک شهید بانام دوران دفاع مقدس در بجنورد استقبال می شود.

وی افزود:پیکر مطهر یک شهید گمنام به همراه پیکر شهید محمدرضا سهرابی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهید تا مسجد انقلاب مورد استقبال و تشییع از سوی مردم بجنورد قرار خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد:صبح روز سه شنبه بیستم مردادماه نیز ساعت هفت صبح پس از بدرقه این دو شهید بزرگوار،پیکر مطهر شهید گمنام به شهرستان آشخانه و پیکر شهید محمدرضا سهرابی نیز به شهرستان اسفراین انتقال داده می شود.

امیری افزود:مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد جامع آشخانه،مرکز شهرستان مانه و سملقان بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه شنبه برگزار شده و تشییع و خاکسپاری این شهید نیز ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه بیست و یکم مرداد ماه در پایگاه پدافند هوایی شهید خسروی شهرآباد مانه و سملقان برگزار می شود.

وی اظهار داشت:شهید گمنام ۲۷ ساله و در منطقه عملیات بدر و شهید سهرابی در منطقه زبیدات عراق تفحص شده است.

مدیرکل بنیان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت:این چهل و پنجمین شهید گمنام در خراسان شمالی و سومین شهید گمنامی است که در شهرستان مانه و سملقان تدفین می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار