مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از انجام ۹۱۵ عملیات توسط آتش نشانان کرمانشاهی و نجات ۲۲۲نفر طی عملیات های مذکور در ۴ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 09 August 2015
حجت الله جهانبخشی از انجام ۹۱۵ عملیات توسط آتش نشانان کرمانشاهی در چهار ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۶۳۲ عملیات مربوط به آتش سوزی و ۲۸۳ مورد نیز مربوط به عملیات های صورت گرفته به دنبال وقوع حوادث بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه افزود: از ۶۳۲ آتش سوزی رخ داده بیشترین آتش سوزی ها مربوط به زمین متروکه و ۷۱ مورد باغات و پارکها، ۶۸ مورد مسکونی، ۵۹ مورد آتش سوزی وسیله نقلیه، ۵۴ مورد مزرعه و خرمن و ۴۷ مورد مربوط به مراکز و زباله است.

وی بيشترين علل آتش سوزي را مربوط به سهل انگاری و بی احتیاطی با ۲۱۲ مورد، برق با ۷۵ مورد، گاز با ۴۲ مورد عنوان کرد و گفت: هم چنین ۲۲ مورد از آتش سوزی ها عمدی و ۲۳۱ مورد نیز مربوط به دلیل سایر عوامل بوده است.

جهانبخشی، بیشترین آمار حوادث را نیز مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن با ۱۰۲ مورد، تصدف و سرنگونی با ۵۸ مورد، دفع مزاحمت حیوانات با ۵۴ مورد و اشیا حلقوی با ۳۰ مورد عنوان کرد.

وی در خصوص آمار آسيب ديدگان انسانی ناشی از حوادث و آتش سوزی نیز گفت: در عملیات های ذکر شده ۱۸ نفر فوت، ۹۲ نفر مجروح و ۲۲۲ نفر نیز توسط آتش نشانان کرمانشاهی نجات یافته اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار