رئیس هیئت شنا استان کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی واترپلو گروه‌های سنی ۱۱ و ۱۲ سال با برتری تیم تهران به کار خود پایان داد و نماینده کرمانشاه نیز پس از تیم زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 08 August 2015
پیمان جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های واترپلو قهرمانی کشور در گروه‌های سنی ۱۱ و ۱۲ سال به میزبانی استان سمنان برگزار و در پایان تیم‌های تهران، زنجان و کرمانشاه به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

وی همچنین در تشریح نتایج نمایندگان کرمانشاه در مسابقات شیرجه قهرمانی کشور گفت: شهنام نظرپور در رده سنی عمومی موفق به کسب ۱ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز شد، فراز احمدوند د رده سنی ۱۲ و ۱۳ سال ۲ برنز و ۱ نقره را کسب کرد و مسعود وکیلی نیز ۲ برنز را بر گردن آویخت.

جاویدان در ادامه افزود: هم اکنون ارسلان نجاتی و محمدرضا رشیدی تبار در اردوی تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال قرار دارند و عرشیا الماسی و محمد مهدی حیدری نیز در اردوی تیم ملی واترپلو جوانان به نمایندگی از استان کرمانشاه به انجام تمرینات خود می ‌پردازند.

وی علی سراوند، امیرحسین دارابی و آرمان صیدی را سه شناگر کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی رده‌های سنی ۱۳ و ۱۴ سال و ۱۵ و ۱۷ سال عنوان کرد و گفت: این استان استعدادهای بی‌نظیری در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو را پرورش داده است.

رئیس هیئت شنا استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که نمایندگان کرمانشاه در مسابقات برون مرزی آینده حائز عناوین برتر شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار