آقای دشتکی ! متاسفانه ماندگاری و از طرفی عدم توانایی برخی مدیران کل در اداره امور استان باعث شده که استان ایلام یکی از گرانترین استان های کشور باشد بدون شک این گرانی با محرومیتی که در سیمای ایلام حک شده هم خوانی ندارد جز ناتوانی و نظارت کافی مدیران !
کد خبر: ۷۳۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 28 April 2019

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: اواخر هفته گذشته بودکه مدیرکل جهادکشاورزی و چند نفر از معاونین وی به خاطر نابسامانی‌های عرضه مرغ در استان به دستور دادستان ایلام بازداشت شدند .

خبر بازداشت مدیرکل جهاد کشاورزی در محافل سیاسی ، رسانه ای ، فضای مجازی و افکار عمومی با واکنش های مختلفی روبرو شد و تعدادی از رسانه ها ، فعالان فضای مجازی نیز تحلیل های مختلفی در این خصوص منتشر کردند.

ولی گویا حواشی مدیران کل در استان ایلام تنها به مدیرکل جهاد کشاوری استان ختم نشده است چرا که روز گذشته نیر برخی رسانه ها استان توهین یکی از مدیران کل به زیر مجموعه خود به خاطر عدم مهیا نبودن صندلی در جلسه را ،رسانه ای کردند.

  لیکن چند ساعت بعد از رسانه ای شدن این خبر مدیرکل صندوق کار آفرینی امید در گفتگو با رسانه ها از همکاران خود بابت توهین عذخواهی کرد که این اقدام مدیر کل قابل تحسین است !

هنوز ساعتی از عذخواهی مدیر کل صندوق کار آفرینی امید نگذشته بود که خبر بازداشت مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان نیز رسانه ای شد هر چند ساعتی بعد از انتشار این خبر توسط روابط عمومی ادارکل صنعت معدن و برخی رسانه ها تکذیب شد اما بدون شک بازداشت مدیران کل از سوی دادستان ایلام می تواند بیانگر واقعیت تلخ مدیرتی و عدم نطارت دقیق مسئولان اجرایی استان به زیر مجوعه خود در استان ایلام باشد.

چرا که عدم نظارت کافی دستگاه های عریض و طویل در استان و در راس آن استانداری سبب شده دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد عمل شود تا شاید مسئولان اجرایی استان به وظایف ذاتی خود عمل کنند ودر واقع این اقدام داستان جوان ایلام که با استقبال افکار عمومی مواجه شده و تلنگری برای مدیران اجرایی استان و در راس آن استاندار ایلام است .

به قول دادستان ایلام ،اگر واقعا دستگاهها به وظایف خودشان درست عمل کنند ،چرا باید دادستان یک استان به موضوع پیش پا افتاده ای نظیر مرغ ورود کند ؟! بنابراین استاندار محترم ایلام بایستی با درنظر داشتن این اتفاق در شیوه عمل و کاکرد مدیران دستگاههای اجرایی تجدید نظر به عمل آورند . اگر واقعا مدیران به درستی وظایف خود ایمان دارند چرا باید بازداشت شده وابنگونه شان مدیریت خدشه دار شوند ،اگر هم به وظایف خود آگه نبوده وخدایی نخواسته ردی از تبانی وسوء استفاده در پرونده اشان مشهود است ،بازهم چرا بایستی بدلیل مماشات با آنها ،مراتب تضعیف جایگاه آنها فراهم شود؟!

آقای استاندار! شما بدون شک به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای اداری استان می توانید نقش بسیار مهمی در خصوص شرایط مدیریت استان داشته باشید و در این مدت که سکان استانداری ایلام را گرفته اید قطعا از توانمندی واز طرفی ضعف مدیران کل استان کاملا مطلع هستید بدون شک انتطار افکار عمومی از شما این است که قبل از انتخابات، استعفا و یا خداحافظی خود مدیران ناکار آمد که سال ها با لابی ماندگار شدند را برکنار کنید .

آقای دشتکی ! متاسفانه ماندگاری و از طرفی عدم توانایی برخی مدیران کل در اداره امور استان باعث شده که استان ایلام یکی از گرانترین استان های کشور باشد بدون شک این گرانی با محرومیتی که در سیمای ایلام حک شده هم خوانی ندارد جز ناتوانی و نظارت کافی مدیران !

آقای استاندار ! در یکی از جلسات اقتصاد مقاومتی عنوان کردید مدیران با اشراف کامل از حوزه خود به جلسه بیایند و از مدیری نمی‌پذیریم که در حوزه کاری خود به ریز، اشراف کافی نداشته باشد و آمار دروغ و غلط را به‌هیچ‌عنوان از مدیری نمی‌پذیریم جهت اطلاع و اقدام لطفا مصوبات جلسات را مرور کنید آن وقت تصمیم ابقا یا عزل مدیران نار آمد برای شما راحت تر است !

آقای سلیمانی دشتکی ! مردم برای تغییر به دولت تدبیر و امید رای دادند ولی متاسفانه برخی مدیران کل میراث ادوار گذشته هستند که هنوز بر اریکه قدرت با لابی ماندگار شدند امید است که تغییرات مدیرتی قبل از چیدن پازل انتخابات آتی مجلس در استان را در دستور کار خود قرار بدهید چرا که متاسفانه در برخی از شهرستان های استان سال هاست مدیر یک اداره فاقد معاون است و در نبود مدیر مردم برای چندین روز سرگردان هستند .

آقای استاندار !توسعه پیشکش مدیران! حداقل سایه سهمگین گرانی در استان برچیده شود تا مردم استان بیش از این با بحران مالی مواجه نشود چرا که بخش عظیمی از این گرانی عامل عدم نطارت مدیران است .

آقای استاندار بدون شک افکار عمومی منتظر تصمیم و اظهار نظر شما به عنوان نماینده عالی دولت در خصوص بازداشت و توهین برخی مدیران کل به زیر مجوعه خود هستند./م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
كارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
هر روز در مورد اين استاندار صحبت هاي منفي زيادي ميشود متاسفانه در استان چهارمحال و بختياري نيز ضعيف ترين استاندار بوده است لذا بخاطر مردم هم شده اقاي وزير كشور لطفا جابجايي ان را در دستور كار قرار دهيد.
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
مسئولان کشور از نجابت مردم ایلام بسیار سو استفاده کرده و میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار