رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا، همتای آمریکایی خود را یک فرد ریاکار خواند و وی را به سرقت میلیاردها دلار پول کشورش متهم کرد.
کد خبر: ۷۲۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 21 March 2019

 ترامپ ۵ میلیارد ما را دزدید

به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهوری ونزوئلا طی سخنانی در یک فعالیت مربوط به راه اندازی دوباره برنامه توسعه داروسازی در این کشور در رابطه با همتای آمریکایی خود «دونالد ترامپ» اظهار داشت: دولت ترامپ پنج میلیارد دلار که به خرید مواد اولیه ساخت دارو برای رساندن آن به شبکه بیمارستان های خصوصی، داروخانه ها و شبکه اورژانس کشور اختصاص داشت را از ونزوئلا به سرقت برد.

مادورو ضمن تاکید بر این که محروم ساختن مردم از دارو یکی از جنایی ترین جرایم به شمار می آید، خطاب به ترامپ اظهار داشت: تو مسئول یکی از جنایی ترین جرایم علیه یکی از ملت های جهان هستی و این که می گویی آماده ارائه کمک های بشردوستانه هستی، دورویی و ریاکاری است.

به گزارش خبرگزاری «نووستی» روسیه، رئیس جمهوری ونزوئلا در پایان نیز خطاب به همتای آمریکایی تصریح کرد: همه این (جرایم) را مرتکب شو تا بتوانی بگویی آماده ارائه کمک های بشردوستانه هستی؛ شما دورو، مسخره کننده و ریاکار هستید؛ این کمک های بشردوستانه نبودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار