کد خبر: ۷۲۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 02 March 2019

تابناک / نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 500 تن قیر به شهرستان ماسال، اظهار کرد: این مقدار قیر گم شد و در روز روشن حق مردم را دزدیند و کسی پاسخگو نیست در صورتی که مردم باهوش هستند و خودشان تشخیص می‌دهند.

به گزارش ماسال نیوز؛ «محمود شکری» عصر پنج‌شنبه، ۹ اسفند در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: خداوند الگویی همچون حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) را برای ما قرار داده تا ما بتوانیم با تاسی از این بانوی بزرگ زندگی کنیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله « شهیدان پیچیده در گوش زمانْ، فریادتان» که در سرود ملی خوانده می‌شود، افزود: شهیدان فریاد الهی بودن و مظلومیت کشور، مردم و انقلاب را به گوش جهان رساندند که آنها یاد بگیرند در برابر ظالم بایستند.

وی با بیان اینکه این فریاد به گوش جهانیان رسیده است اما معلوم نیست چرا عده‌ای در داخل کشور خود را به ناشنوایی زده‌اند و نمی‌خواهند بشنوند، گفت: با توجه به اینکه بیش از یکسال برنامه‌ریزی آمریکا این بود که مردم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در ایران را جشن نمی‌گیرند، اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه جهان را به حیرت آورد و شوکه کرد.

شکری با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای تایید کار مسئولان نیست، تصریح کرد: مردم به خاطر خدا و شهدا در این راهپیمایی حضور پررنگ پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بعد از ۲۲ بهمن حرکاتی در شهرستان مانند افزایش قیمت مرغ، کاهش آرد و … رخ داد که بسیار ناراحت کننده بود، خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ این انقلاب حاضرند از همه هستی خود بگذرند، اکنون هم که در شرایط جنگ قرار داریم مردم بهتر از مسئولان این موضوع را درک و در مصرف وسایل ضروری زندگی صرفه‌جویی می‌کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۵۰۰ تن قیر به شهرستان ماسال، اظهار کرد: این مقدار قیر گم شد و در روز روشن حق مردم را دزدیند و کسی پاسخگو نیست در صورتی که مردم باهوش هستند و خودشان تشخیص می‌دهند.

شکری با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، افزود: کم و کاستی‌هایی که در شهرستان وجود دارد باید مصوب تا در اختیار وزیری که به این شهرستان سفر می‌کند گذاشته شود.

وی با بیان اینکه باید از فرصت حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان استفاده کرد، گفت: همه برنامه‌ها به صورت مکتوب آماده باشد تا روز چهارشنبه تحویل رئیس جمهور و هیئت همراه داده شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از سه برابر مصرف، در گیلان مرغ تولید می‌شود، تصریح کرد: اگر قرار است تولید کننده خود نتواند از محصولاتش استفاده کند وضعیت بدی پیش می‌آید.

شکری با بیان اینکه به مردم باید اطلاع رسانی شود که گوسفندان خود را نفروشند، خاطرنشان کرد: وقتی افرادی با کامیون وارد شهرستان می‌شوند و گوسفندان ماده را دو برابر قیمت بازار خریداری می‌کنند، مشخص است که یک توطئه توسط دشمنان داخلی و خارجی است.

وی، جنگ اقتصادی را ایجاد بحران در خوراک مردم دانست و اظهار کرد: در بازار مرغ را کیلویی ۱۸ هزار تومان هم می‌فروشند که سریعا باید پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار