دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد:
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: ۱۵۲ کلاس درس در ۱۵ مدرسه سطح شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 28 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کمال بهمن‌یار ، در ارتباط با تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: ۱۵۲ کلاس درس در ۱۵ مدرسه سطح شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.کمال بهمن‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در ارتباط با تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: ۱۵۲ کلاس درس در ۱۵ مدرسه سطح شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این مدارس جزء مدارس نوساز و با امکانات عالی هستند، افزود: به طور کلی مدارس ستاد اسکان فرهنگیان در سه سطح الف، ب و ویژه هستند که امکانات در کلاس‌های سطح الف نسبت به کلاس‌های سطح ب و امکانات کلاس‌های سطح ویژه نسبت به الف بیشتر است.
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد با اشاره به اینکه دو مدرسه با ۳۰ کلاس درس نیز برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۶۵ کلاس درس در ۱۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان آماده شده بود که در مجموع ۳۳ هزار و ۱۴۰ نفر در این کلاس‌ها اسکان پیدا کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهاباد شهری سرسبز بوده که در میان چندین کوه واقع شده‌است و از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان می‌توان به غار سهولان، رودخانه و سد مهاباد که یکی از نزدیکترین سدها به محلات مسکونی در جهان است، اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار