سردار مجرد:
مشاور فرمانده ناجا با بیان این‌که پلیس در تراز جمهوری اسلامی باید در رفتار و گفتار خود الگو باشد گفت: عملکرد درست و صحیح پلیس، اقتدار و محبوبیت ناجا را در سطح جامعه افزایش می‌دهد .
کد خبر: ۷۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 26 February 2019

سردار «محرم مجرد» در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس استان یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن اظهار کرد: بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) یکی از عوامل مهم تثبیت اسلام و دفاع از ولایت، حضرت فاطمه زهرا(س) بود .

وی با بیان این‌که دین برای سعادت و آسان کردن زندگی انسان است، افزود: هرکجا ما به دستورات دینی عمل کنیم و تفکر ما نیز دینی و الهی باشد دچار مشکل نخواهیم شد .

مشاور فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود، دانش، تجربه و مهارت را در انجام امور روزانه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وقتی مهارت و آگاهی در کار نباشد آن وقت انحراف و مشکلات بعدی را شاهد خواهیم بود .

سردار مجرد با بیان این‌که یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی باید در رفتار و گفتار خود الگو باشد تصریح کرد: پلیس باید با عمل خود مدیریت را نشان دهد؛ چرا که عملکرد درست و صحیح پلیس، اقتدار و محبوبیت ناجا را در سطح جامعه افزایش می دهد .

این مسئول ادامه داد: علاقه، اشتیاق و نیت کارکنان برای انجام وظایف محوله، موفقیت در ماموریت های پیش روی پلیس را در پی خواهد داشت و عدم انگیزه نیز باعث مشروط شدن صیانت خواهد شد که باید به این مهم توجه ویژه داشت .

مشاور فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اگر کارکنان پلیس اهمیت نقش خود را در جامعه بدانند و هرکس هر وظیفه ای را که بر عهده دارد به خوبی بشناسد؛ آن وقت در ماموریت ها موفقیت به دست خواهیم آورد .

وی گفت: انقلابی بودن پلیس ایران اسلامی از بارزترین مظاهر ارزش های فرهنگی است و پلیس مسلمان باید با ظاهری آراسته و مناسب در جامعه حضور پیدا کند .

سردار مجرد در پایان با بیان این‌که فرماندهان پلیس باید در بعد معنوی الگو باشند و عناصر معنوی را سرلوحه کار خود قرار دهند افزود: چنانچه در گفتار، رفتار و عملکرد خود مراقبت نماییم دچار لغزش و انحراف نخواهیم شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار