تیم والیبال کاله مازندران عصر امروز در یک نمایش زیبا در دومین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر یک تیم خاتم اردکان یزد را شکست داد. با پیروزی تیم والیبال کاله مازندران مقابل تیم خاتم اردکان، این تیم به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور راه یافت.
کد خبر: ۷۱۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 24 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال کاله مازندران عصر امروز در یک نمایش زیبا در دومین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر یک تیم خاتم اردکان یزد را شکست داد. با پیروزی تیم والیبال کاله مازندران مقابل تیم خاتم اردکان، این تیم به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور راه یافت.

درخشش دوباره و صعود تیم کاله مازندران به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال
 

تیم والیبال کاله مازندران ساعت16 امروز یکشنبه 5 اسفند در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل میزبان خاتم اردکان قهرمان فصل گذشته و رده سومی جدول لیگ برتر والیبال بود.
شاگردان جوان بهروز عطایی در ست های اول و دوم با نتیجه 27بر25 و 25بر18 از حریف خود پیشی گرفتند. در ست سوم تیم خاتم اردکان 25بر21 کاله را شکست داد.
اما در ست چهارم این تیم کاله مازندران بود که بازی را با نتیجه 25بر19 به پایان رسانده و در مجموع 3بر1 نماینده یزد را از پیش رو برداشت و با توجه به پیروزی مقابل این تیم در دور رفت، به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور راه یافت.
یادآوری می شود؛ دیدار رفت تیم های کاله مازندران وخاتم اردکان یزد چهارشنبه 1 اسفند در اردکان برگزار شد که در پایان شاگردان عطایی با نتیجه 3بر2 میزبان عنوان دار، قهرمان آسیا و لیگ برتر ایران را شکست دادند.

ایگور کلاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه رضایی مربی و خوش خبر سرپرست تیم ملی در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل حضور داستند و از نزدیک بازی دو تیم را تماشا کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ایشالا قهرمانی کاله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار