رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام خبر داد؛
رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام از ذخیره گوشت قرمز و مرغ در استان در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: اکنون 60 تن گوشت منجمد در سردخانه ها ذخیره شده است.
کد خبر: ۷۱۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 24 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سید محمد تراب میری  اظهار داشت: علاوه بر این 120 تن گوشت قرمز منجمد تامین شده است که بزودی وارد و در سردخانه ها برای ایام عید ذخیره می شود.

وی از ذخیره سازی 130 تن گوشت مرغ در سردخانه های استان خبر داد و گفت: برای تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد.

وی در رابطه با قیمت گوشت یادآور شد: تعیین قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ بر عهده سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده بوده و تاکنون قیمت نهایی نشده است.

میری همچنین از تامین میوه شب عید در استان خبر داد و تصریح کرد: میوه به اندازه کافی برای ایام عید خریداری و ذخیره شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام اضافه کرد: اکنون 200 تن سیب و 400 تن پرتقال ذخیره شده و 130 تن پرتقال دیگر نیز در حال بارگیری است که در سردخانه های استان ذخیره سازی می شود تا مردم در ایام نوروز با قیمت مصوب بتوانند میوه شب عید را تامین کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تنظیم بازار و مهار قیمت ها همه ساله میوه شب عید مردم قبل از ایام عید خریداری و در ایام عید در بازار توزیع و به قیمت مصوب توزیع می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار