دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی نیمه حضوری یکساله DBA نموده است.
کد خبر: ۷۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 03 August 2015
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی نیمه حضوری یکساله DBA نموده است.

به گزارش تابناک یزد، محور آموزش در دوره DBA  توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. این دوره با هدف انتقال مهارت و نه دانش صرف، به مدیران دست اندرکار حوزه های مهم اجرایی و مدیریتی در کشور برنامه ریزی و اجراء شده است. همچنین در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری نمایند.

مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های آینده پژوهی، بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

شرایط رزرو و ثبت نام در دوره یکساله DBA

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره MBA و DBA دانشکده به سایت اینترنتی www.VLA.ir مراجعه و یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز آموزشهای نیمه حضوری MBA و DBA اقدام به ثبت نام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار