مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: به میمنت چله انقلاب، ۲۱ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۳ میلیارد ریال در شهرستان درمیان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 03 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سیدمحمود هاشمی در آیین بهره برداری از این پروژه ها در روستای بورنگ از توابع شهرستان درمیان با بیان این خبر اظهار کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها 192 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

 

وی گفت: برای اجرای این پروژه ها 7  ایستگاه تقلیل فشار، یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و 3 هزار و 270 عملک گاز نصب شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهارکرد: از محل گازرسانی به 21 روستای بورنگ، سهک، عبدله، درمیان، فورگ، سرو، بنیاب، اره فورگ، جاجنگ، دادران، محمدآبادعلیا، هندوالان، نوغاب، مهدی آباد، سیدآباد، محمدیه، نخاب، خلف، منصورآباد، دره چرم و خورشیدان، تعداد 3 هزار و 625 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

وی همچنین از بهره برداری 52  واحد صنعتی ، تولیدی و خدماتی در شهرستان درمیان خبر داد وگفت : برای بهره برداری از این پروژه ها 49 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا  و11 ایستگاه اندازه گیری گاز احداث و نصب شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه 41  انشعاب برای این واحدهای صنعتی نصب شده است تصریح کرد: 72 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

 

وی گفت: تمام شهرهای شهرستان درمیان شامل اسدیه، قهستان، طبس مسینا و گزیک به طور کامل تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 70 روستای این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار شده است افزود: از این تعداد روستا، گازرسانی به  41 روستا طی امسال به بهره برداری رسیده است.

 

هاشمی تعداد روستاهای در حال گازرسانی به این شهرستان را 18 روستا عنوان کرد وگفت: با گازرسانی به روستاهای در دست اجرا ، درصد خانوار روستایی شهرستان تا پایان سال آتی به 92 درصد خواهد رسید .

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته دولت امسال، 44درصد خانوار روستایی شهرستان درمیان از نعمت گاز بهره مند شدند که فقط با گذشت 5ماه، این میزان 33 درصد افزایش داشته و در حال حاضر  77 درصد خانوار روستایی شهرستان درمیان از نعمت گاز بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار