معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بیمارستان آیت الله خاتمی هرات نیازمند تکمیل تجهیزات است.
کد خبر: ۷۱۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 31 January 2019

محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان آیت الله خاتمی هرات گفت: شهرستان خاتم در حوزه بهداشت و درمان از سایر مناطق استان عقب افتاده است می طلبد با سرعت بیشتری مشکلات و کم بودهای این حوزه را حل کنیم.

وی تصریح کرد: این بیمارستان نیاز به یکسری امکانات ضروری از جمله تامین یک دستگاه لاپراسکوپ، راه اندازی بخش رادیولوژی دیجیتال، تامین پزشک متخصص، تامین اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز، پیگیری ساخت کیلینیک وپ یگیری مجوز بیمارستان جدید نیاز دارد که پیگیری خواهیم کرد.

امکانات و بودجه حوزه بهداشت و درمان خاتم محدود است
میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار شهرستان خاتم نیر در این دیدار گفت: شهرستان خاتم در قبل از انقلاب در حوزه درمانی دارای دو درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به مردم بود، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهرستان در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی پیشرفت خوبی داشته است.

وی بابیان اینکه یکی از الویت ها و سیاست‌های دولت بحث سلامت و بهداشت و درمان در جهت رفع نیاز‌های مردم و بهبود سلامت جامعه است، گفت: شهرستان خاتم در چهار راه مواصلاتی یزد، فارس، کرمان و اصفهان قرار گرفته و در حوزه بهداشت و درمان با امکانات محدود مواجه است.

میربهبودی با اشاره به اینکه سالانه بیماران زیادی از شهر‌های همجوار برای درمان به بیمارستان آیت الله خاتمی هرات مراجعه می‌کنند از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد پیگیری مجددانه در امر تامین و تکمیل تجهیزات و تامین پزشکان متخصص را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار