ريیس هلال احمر شهرستان مهریز از برگزاری پنج برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 30 January 2019

«محسن زارعیان» در اين باره گفت: آموزش مهار‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری بهزیستی در پنج روستا از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان مهريز در ايام دهه فجر است.

وی با اشاره به این که قبل از انقلاب جمعیت هلال احمر در خدمت خاندان سلطنتی قرار داشت، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

ريیس هلال احمر شهرستان مهریز گفت: جمعیت هلال احمر کشور قبل از پیروزی انقلاب، در فعالیت‌های اجرایی و امداد رسانی در حوادث و سوانح عملکردی آنچنانی نداشت و بیشتر کار‌های تشریفاتی و تبلیغاتی را انجام می‌داد.

زارعیان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب به دلیل حادثه‌های زیاد در کشور، هلال احمر کار‌های بسیار زیادی را انجام داد که از جمله آن امداد رسانی در جنگ هشت سال تحمیلی بود که در همین راستا شهدای زیادی را هلال احمر، تقدیم انقلاب کرد.

اين مسئول ادامه داد: در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی برنامه‌های اداره هلال احمر مهریز راه‌اندازی کاروان سلامت با حضور پزشک‌های عمومی و تخصصی به صورت پایلوت در روستای تنگ چنار، اهدای خونگیری از اهداکنندگان در هفدهم بهمن ماه، برگزاری کلاس‌های رایگان کمک‌های اولیه با ارائه مدارک معتبر اساتید استانی و پخش سبد غذایی از دیگر برنامه‌های هلال احمر مهریز در دهه فجر است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار