معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:از بهمن ماه سال ۹۲ تاكنون ۴۰ میلیارد ریال به منظور هوشمند سازی مدارس این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 03 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،قنبرعلی خوش آیینه،افزود:هوشمند سازی مدارس و استفاده از روش های نوین علمی می تواند در یادگیری بهتر دروس به دانش آموزان نقش موثری ایفا كند.

وی با اشاره به هوشمند سازی ۱۰۰ كلاس پایه ششم ابتدایی در خراسان شمالی اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۲۴ كلاس درس در مقطع ششم ابتدایی در خراسان شمالی فاقد سیستم هوشمند هستند.

خوش آیینه با تاكید بر اینكه استفاده درست معلمان از سیستم های آموزشی هوشمند برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان بسیار قابل اهمیت است،تصریح كرد:آموزش نیروی انسانی در این خصوص یكی از دغدغه های اصلی اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالی بوده و در این راستا در سال تحصیلی گذشته چهار هزار معلم آموزش محتوای الكترونیكی فرا گرفتند.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش استان گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شمار معلمان در یادگیری استفاده از سیستم هوشمند مدارس افزایش یابد.

خوش آئینه با بیان اینكه هوشمند سازی مدارس در تمام نقاط روستایی و شهری استان انجام می شود، گفت:مسئولان مدارس هیئت امنایی،شاهد،نمونه و تیزهوشان باید خودشان نسبت به تجهیز کلاسهای درسی به سیستم الكترونیكی اقدام كنند و در این رابطه آموزش و پرورش استان مسئولیتی ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار