قائم مقام بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس:
قائم مقام بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس وحدت و حضور یکپارچه مردم در صحنه را عامل اصلی حفظ انقلاب برشمرد و گفت:مردم هرجایی که انقلاب در خطر بوده انسجام ملی را به انسجام ساختاری تبدیل کردند.
کد خبر: ۷۰۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 25 January 2019

سردار سرتیپ پاسدار سعید نجف پور شهنی عصر پنجشنبه در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم شهید رضا عادلی گفت: شهادت پرمعناترین مفهوم معارف الهی و اوج کمال انسان است؛ شهید همچون قطره ای است که خود را با شهادت به دریای بیکران هستی متصل کرده و ماندگار می شود.

وی افزود: ملت شریف ایران همواره قدردان شهدا بوده و با حضور خود در آیین های گرامیداشت شهدا، یاد و خاطره این مردان بزرگ را زنده نگه داشته اند.

قائم مقام رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، باگذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان تمام ارزش ها و آرمان های انقلاب هنوز به قوت خود باقی است و انحرافی ایجاد نشده است.

سردار سرتیپ پاسدار نجف پور شهنی تصریح کرد: اگرچه انقلاب در این 40 سال در مقطعی با توطئه های آمریکا با چالش همراه شد اما عنصر انسان ساز انقلاب مانع هرگونه آسیب به آرمان ها و ارزش های انقلاب شد .

وی بیان کرد: هرجایی که انقلاب آسیب دید تفکرهای انحرافی و لیبرالی نیز سعی در تضعیف انقلاب داشته و برخی ها نیز به عمد این انقلاب اسلامی را سیاسی و اقتصادی خواندند.

قائم مقام رئیس کل بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: رژیم شاهنشاهی زمانی سرنگون شد که برترین اقتصاد منطقه را داشت اما ملت ما برای رسیدن به کمال برای اسلام قیام کرد.

وی ادامه داد: برخی ها با پیروی از مکتب غربی قصد داشتند این موضوع را از اصل انقلاب جدا کنند اما امام خمینی(ره) با هوشمندی این بخش را حفظ کرد و رهبر معظم انقلاب نیز آن را تداوم داد.

سردار سرتیپ پاسدار نجف پور شهنی گفت: اسلام شیعی همواره انقلاب را زنده نگه می دارد؛رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از فاکتورهای اصلی حفظ انقلاب است؛ دشمن عامدانه وبا سوء نیت ، نوک پیکان حمله خود را متوجه رهبری می‌کند و قصد دارد این رکن نظام اسلامی را خدشه دار کند.

وی ادامه داد: باید به آینده انقلاب امیدوار باشیم؛ این انقلاب به برکت خون شهدا و حضور یکپارچه مردم قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم شهید رضا عادلی عصر پنجشنبه در بهشت شهدای اهواز برگزار شد و در پایان از خانواده شهید عادلی تجلیل و از تمبر و کتاب این شهید رونمایی شد .

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار