معاون وزارت ارشاد:
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را دارای زیرساخت های مناسب در عرصه های مختلف برشمرد.
کد خبر: ۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 01 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسین نوش آبادی روز شنبه در دیدار با استاندار قم اظهار داشت: با توجه به جایگاه و حساسیت های قم، لازم است شخصیت های عالم و وارسته ای در این شهر خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه کسب اجازه از استاندار برای معرفی هر مدیر جدید را جزء برنامه های همیشگی خود عنوان کرد و افزود: سوابق جناب ایزدپناه بر هیچکس پوشیده نیست، تلاش ایشان عالمانه و مدبرانه بود اما در ادامه کار به گونه ای مقدر شد که ایشان در این مقطع از استان خداحافظی کرده و در جای دیگری خدمت کنند.

وی همچنین با اشاره به سوابق مدیرکل جدید، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی را فردی مورد وثوق همگان برشمرد و اذعان داشت: ایشان چندین سال در سیستان و بلوچستان با وجود فرهنگ های مختلف، موفق عمل کرده و باعث وحدت میان عموم مردم و علما شد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: عملکرد مثبت، سعه صدر و تدبیر ایشان در استان سیستان و بلوچستان باعث شد تا از بین گزینه های مختلف از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی وی برای مدیر کلی قم انتخاب شوند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز دراین دیدار اظهار داشت: اگر به مسائل فرهنگی هنری قم متناسب با شان و جایگاه این شهر نگاه کنیم مطمئنا می توانیم گام های مهم و اثربخشی در این مسیر برداریم و ضمن حل مسائل خود، برای دیگر استان ها نیز خط دهی کرده و الگو باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند در این دوره خدمت گذاری، وظیفه خود را در قبال این شهر به عنوان ام القرای جهان تشیع به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی ضمن درخواست مساعدت و همکاری بیشتر استانداری قم با این اداره کل، عنوان کرد: با توجه به اینکه سطح فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فراتر از استان بوده و ملی و فراملی است، عنایت و توجه ویژه استاندار محترم را خواستاریم.

محمد مهدی احمدی مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست، جایگاه ویژه استان قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مدیری در قم موفق است که بر اساس عقلانیت عمل کند که هم جناب آقای ایزدپناه و هم جناب آقای دانشی از این مهم بهره مند هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار