کد خبر: ۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 01 August 2015
فرمانده انتظامی گیلان از کشف 12 تن و 600 کیلوگرم آرد غیرمجاز در بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اطلاع ماموران پلیس آگاهی از خرید و فروش آرد قاچاق در بخش رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: ماموران موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل یک دستگاه کامیون حامل 315 کیسه 40 کیلوگرمی به وزن 12 تن و 600 کیلوگرم به ارزش 108 میلیون ریال را توقیف کردند.

قائدرحمتی به نداشتن مدارک راننده خودرو نسبت به مجاز بودن آرد توقیفی مذکور اشاره کرد و افزود: راننده کیسه‌های آرد را به قیمت تعاونی و دولتی خریدار کرده و قصد فروش به قیمت آزاد به نانوایی‌های آزادپز داشت که دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی گیلان متذکر شد: متهم مذکور پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

*دستگیری اخلالگر نظم عمومی در رشت

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان نیز در جلسه مذکور به گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت و عربده‌کشی فردی در بخش سنگر شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: فرد مذکور آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده بود و ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی این موضوع را پیگیری کردند.

سید رسول صمدی به فروش مشروبات الکلی توسط فرد اخلالگر نظم عمومی اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات محلی و حکم قضایی فرد مذکور را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل اخلالگر نظام عمومی در بخش سنگر شهرستان رشت مقداری مشروبات الکلی دست‌ساز کشف و ضبط شد و متهم با اعتراف به بزه ارتکابی، اقدام‌های مجرمانه خود را قبول کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه متهم مذکور با قرار 100 میلیون ریالی به زندان معرفی شده است، خاطرنشان کرد: دستگیری فرد شرور سبب رضایت مردم منطقه شده است.

وی با قدردانی از مردم در همکاری و اطلاع‌رسانی به‌ موقع به پلیس، یادآور شد: شهروندان اخبار هرگونه ناهنجاری را به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار