اولین دوره مسابقات نجات غریق استخری قهرمانی استان کرمانشاه برگزارشد.
کد خبر: ۶۹۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 22 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید نصراللهی رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه بابیان اینکه این مسابقات با شرکت ناجیان فعال استان برگزارشد، اظهارکرد: مسابقات در سه ماده 200 متر بامانع، 100 متر حمل آدمک و 50 متر زیرآبی با فین برگزار شد.

وی افزود: ناجیان برتر این مسابقات به مرحله انتخابی تیم ملی نجات غریق کشور راه پیدا کردند.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه یادآورشد: هرچند استان کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی در بحث نجات غریق دارد، اما متاسفانه طی سالهای گذشته بنا به دلایلی مسابقات نجات غریق قهرمانی استان برگزار نشده بود.

وی در ادامه به مشکلات ناجیان غریق کرمانشاه هم اشاره ای کرد و گفت: پایین بودن حقوق و بیمه اصلی ترین مشکلات ناجیان غریق استان است که از سال گذشته برای حل این مشکلات برنامه هایی را در دستورکار قرار دادیم.

نصراللهی افزود: بیمه ناجیان غریق باید توسط مالکین استخرهایی که در آن مشغول به کار هستند انجام گیرد، اما اکثر مالکین استخرها از این امر سرباز می زنند، لذا تدابیری اتخاذ کرده ایم که این امر به صورت یک الزام اجرا شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه عدم توجه به حقوق و بیمه ناجیان غریق در شهرستان ها خصوصا در شهرستان های صحنه و کنگاور بیشتر و نظارتی هم از طرف اداره ورزش این شهرستان ها به فعالیت استخرها نیست.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه در ادامه از بهبود شرایط استاندارد استخرهای کرمانشاه از ابتدای امسال با تشدید نظارت ها خبرداد وگفت: تا سال گذشته اکثر استخرهای کرمانشاه آئین نامه استانداردها که توسط فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور تنظیم شده را رعایت نمی کردند، اما از ابتدای امسال با تشدید نظارت ها، شاهد بهبود شرایط استاندارد استخرهای کرمانشاه هستیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار