استاندارایلام:
استاندار ایلام بر لزوم ساماندهی و مستندسازی اراضی بنیاد علوی در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 30 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید پیش از ظهر امروز در آیین تحویل اسناد مالکیت بنیاد علوی به مردم شهرستان چرداول اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در استان ایلام کارهای بزرگی انجام داده و آثار این فعالیت‌ها در استان ایلام نیز نمایان است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: احداث جاده حمیل که مرکز استان را به شمال استان و شهرستان چرداول و سپس به استان کرمانشاه وصل می‌کند نمونه کوچکی از فعالیت‌های صورت گرفته بوده که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

وی ادامه داد: امروز نیز در سفر رئیس سازمان بنیاد مستضعفان مردم این منطقه (شهرستان چرداول) به حقوق خود دست یافته که به سهم خودم از این تلاش و درایت مسئولان امر در سازمان بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مسئول اضافه کرد: مردم این منطقه و دیگر مناطق استان همانند سراسر کشور در دوران رژیم پهلوی مورد ظلم و جور قرار گرفته و نمونه آن اراضی کشاورزی بود که با وجود اینکه متعلق به مردم بود به ناحق بنیاد پهلوی در اختیار گرفته بود.

مروارید تصریح کرد: واگذاری این اراضی به مردم منطقه با این سبک و سیاق یکی از رویدادهای بزرگی است که باید قدردان آن بود و من به سهم خودم از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر مدیران بنیاد مستضعفان به ویژه مهندس سعیدی‌کیا تقدیر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: امیدوارم مسئولان بنیاد مستضعفان این هدیه‌ها را به این شیوه ادامه دهند تا مابقی اسناد نیز به دست مردم به عنوان مالکان حقیقی این اراضی برسد.

وی ادامه داد: مستندسازی اموال و املاک مردم یکی از عملکردهای موفق و مطلوب بنیاد مستضعفان است که انتظار است این روند استمرار داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: روستایی که هم اکنون در آن حضور داریم روستای زنجیره بوده که از حیث قومی جزء ایل بزرگ خزل بوده که در استان به فاتحان میمک معروفند و اولین عملیاتی که در دوران دفاع مقدس انجام شد فتح میمک بود.

مروارید تصریح کرد: میمک با همت مردم ایل خزل و مردم روستای زنجیره فتح شد و از چنگال بعثی‌ها خارج شد که جا دارد یادی از شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس و شهدای ایل خزل و فاتحان میمک کرده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار