کد خبر: ۶۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 29 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد شهردار یاسوجدر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ،اظهار داشت: مردم شهر یاسوج به‌دلیل طولانی بودن بروکراسی صدور پروانه در این شهر گله‌مند بودند و رغبتی برای گرفتن پروانه نداشتند که با الگوگیری از شهرهای بزرگ کشور سعی کردیم این دغدغه مردم را رفع کنیم.

وی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگری امور صدور پروانه ساختمانی در یاسوج از صفر تا 100 خبر داد و افزود: برای ایجاد این سامانه 750 میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم سبب رضایت شهروندان یاسوجی شود.

محمدعلی جاوید با اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه پیگیری صدور پروانه ساختمانی در یاسوج در راستای زدودن بی‌اعتمادی مردم انجام شد، عنوان کرد: این سامانه جدید هم اکنون در سیستم شهرسازی شهرداری یاسوج نصب شده و به‌زودی به‌طور کامل راه‌اندازی می‌شود.

جاوید تصریح کرد: روزانه 140 تن زباله در پایتخت طبیعت ایران زمین(یاسوج) توسط حوزه خدمات شهری شهرداری یاسوج حمل و در یکی از بهترین نقاط این استان دفن می‌شود که با شعار پایتخت طبیعت سازگاری ندارد.

وی از پرداخت ماهیانه 400 میلیون تومان به پیمانکار حمل زباله شهر یاسوج خبر داد و گفت: روزانه 8 میلیون متر مربع خیابان در یاسوج جارو و 530 هزار متر مربع نیز فضای سبز آبیاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار