رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: فعلا هیچ گزینه‌ای از طرف وزارت کشور برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی نشده و ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم وزارت کشور را محدود به چند گزینه بکنیم.
کد خبر: ۶۸۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 24 November 2018

محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: طبق تصمیم نهایی، مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی هیچگونه محدودیتی برای وزارت کشور برای معرفی گزینه استانداری ندارد به طوریکه منتظر معرفی چند گزینه از طرف وزارت کشور به مجمع برای بررسی و اظهار نظر هستیم.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ گزینه‌ای از طرف وزارت کشور برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی نشده است، تصریح کرد: به هیچ وجه نمی‌خواهیم وزارت کشور را محدود به چند گزینه بکنیم از این‌رو هیچ تحمیل یا موارد دیگری نداریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرپرست برای استانداری آذربایجان‌شرقی انتخاب شده و کارها طبق روال عادی پیش می‌رود هیچ تعللی در انجام وظایف استانداری وجود ندارد.

وی در رابطه با اینکه آیا تعطیل رسمی روز یکشنبه و موکول شدن جلسه هیات دولت به چهارشنبه، باعث طولانی شدن پروسه انتخاب استاندار نخواهد بود، گفت: نباید در این رابطه عجله کرد چرا که می‌خواهیم فردی لایق و شایسته برای توسعه استان انتخاب کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر خدایی ناکرده عجله و شتابزده عمل کنیم احتمال اشتباه وجود دارد و امکان اینکه بعدا پشیمان از این انتخاب شویم نیز است از این‌رو با دقت و صبر این روند را ادامه می‌دهیم تا بهترین انتخاب شود.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار