رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی کامل نیروهای پلیس راه و راهور برای خدمت شبانه روزی به زائران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 25 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار تقی مهری در دیدار با حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار ضمن اشاره به خسارات سنگین ناشی از تصادفات رانندگی گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله) بحث تصادفات رانندگی است و ایشان تاکید دارند که تصادفات بایستی کاهش یابد.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات رانندگی در سطح استان ایلام، تصریح کرد: بایستی موضوع فرهنگ سازی در حوزه صحیح راندن ترویج شود و یکی از نهادها و ابزارهای فرهنگ ساز، نهاد مذهب و تریبون قدرتمند نماز جمعه است که با استفاده از آنها بایستی به عموم مردم متذکر شد تا به اهمیت موضوع واقف شوند و میزان ارتکاب تخلفات رانندگی و به تبع آن تصادفات کاهش یابد.

در این دیدار حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در ابتدا به تشریح حرکت بزرگ و کنگره عظیم اربعین پرداخت سپس ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی ماموران پلیس گفت: کار شما بسیار مقدس و ارزشمند و در راستای حفظ جان انسانها بوده و از مصادیق آیه شریفه قرآن در سوره مائده است که فرمود: «هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده» است.

وی افزود: اگر خدمات و برنامه ریزی های پلیس راهور ناجا در حوزه فرهنگ سازی و استفاده از تحهیزات هوشمند کنترل تخلفات رانندگی و اعمال مقررات نبود قطعاً تعداد متوفیان بسیار بالاتر از وضعیت کنونی بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار برای کارکنان و ماموران پلیس راه و راهور آرزوی توفیق و سربلندی کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار