کد خبر: ۶۶۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 08 October 2018

تابناک / فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: آمریکایی‌ها با سرمایه‌گذاری روی اینترنت، فضای مجازی و ابزارهای رسانه‌ای به دنبال ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع، ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها و به انحراف کشیدن جوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در یادواره 166 شهید والامقام این شهرستان و 22 شهید مدافع حرم استان گیلان در منطقه گردشگری حیران با بیان اینکه شهدا انسان‌های معمولی نیستند اظهار کرد: این رفتار و اخلاق شهدا است که فشارها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قدرت رژیم آل‌سعود در پول و نفت خلاصه‌شده و آمریکایی‌ها در قبال اخذ پول، امنیت آن‌ها را تأمین می کنند افزود: رژیم آل‌سعود از آمریکایی‌ها خواسته که اسم آن‌ها را از لیست کشورهای کودک‌کش خط بزنند تا در قبال این خوش‌خدمتی، جیب‌هایشان را از دینارهای کثیف سعودی پر کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه قدرت ما ایرانی‌ها بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال جنگ تحمیلی در شهدا خلاصه می‌شود تصریح کرد: شهید در جامعه ما آن قدر قدرت دارد که در فصل سرما و زیر باران این همه انسان را در این مکان جمع کرده است؛ شهید به اندازه‌ای قدرت دارد که شهدای مدافع حرم نظیر شهید حججی‌ها را تولید می‌کند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه شهدا انقلاب، دفاع مقدس، حرم و وطن فضای کنونی کشور را ترسیم کرده‌اند و اگر ما امروز در عراق و سوریه، داعش و تکفیری‌ها را زمین‌گیر کرده‌ایم این به برکت خون شهدا است افزود: شهید بعد از شهادت به خدا وصل‌شده و قدرت خدایی پیدا می کند و هرکسی که قدرت خدایی پیدا کند، شکست‌ناپذیر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه هرکسی که از مسیر شهدا و آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی خارج‌شده و به نظام و انقلاب اسلامی خیانت کند عاقبت‌به‌خیر نمی‌شود گفت: شهدا به ما یاد داده‌اند که در مواقع سختی گوش‌هایمان به لب‌های مقام معظم رهبری دوخته شود و باید اذعان کرد که ملت شریف ایران تا‌این‌لحظه از اخلاق، رفتار و منشأ شهدا برای خود نقشه راه ترسیم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تبلیغات منفی فضای ایران اسلامی را طوری آلوده می‌کند که انگار قرار است در کشور قحطی رخ دهد تصریح کرد: آمریکایی‌ها با سرمایه‌گذاری روی اینترنت، فضای مجازی و ابزارهای رسانه‌ای به دنبال ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع، ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها و به انحراف کشیدن جوانان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار