مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از تامین کسری برق در شهرک صنعتی محمودآباد تا پنج سال آینده خبر داد و گفت: با این وجود نیاز به ایجاد پست برق در این شهرک داریم تا خیال سرمایه گذاران را در این زمینه مطمئن شود.
کد خبر: ۶۶۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی محمود آباد اظهار کرد: این شهرک به لحاظ امکانات زیرساختی و امکان توسعه، وضعیت خوبی دارد و در چند سال اخیر به دلیل قرار داشتن در کنار اتوبان قم - تهران به یکی قطب‌های سرمایه گذاری در استان قم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کسری برق در شهرک صنعتی محمودآباد تا پنج سال آینده تامین شده است، اما با این وجود نیاز به ایجاد پست برق در این شهرک داریم تا خیال سرمایه گذاران را در این زمینه مطمئن شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: 108 واحد تولیدی در شهرک صنعتی محمودآباد با سرمایه گذاری حدود 352 میلیارد تومان به بهره برداری رسید است که در این واحدها دو هزار و 891 فرصت شغلی به وجود آمد.

طیبی نژاد تعداد واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده در شهرک صنعتی محمود آباد را 108 واحد دانست و تصریح کرد: از این تعداد 68 واحد فعال هستند و 40 واحد غیرفعال هم در شهرک صنعتی محمود آباد داریم که به دلیل ضعف تکنولوژی، اختلاف شرکا و مسائل قضایی فعالیت ندارند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌ها در شهرک صنعتی محمود آباد احداث شبکه انتقال و توزیع آب در شهرک صنعتی محمود آباد بود و به دنبال استفاده از پساب فاضلاب در این شهرک صنعتی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار