در شش ماه اول امسال؛
مسئول اتش نشانی و ایمنی اردکان گفت: در شش ماه اول امسال ۴۱۳ فقره ماموریت آتش نشانی در اردکان انجام شده است که شامل عملیات نجات و اطفاء حریق بوده است.
کد خبر: ۶۶۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 29 September 2018

هادی پورشاه محمدی مسئول اتش نشانی و ایمنی اردکان در مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در اردکان گفت: وظیفه اصلی آ تش نشان این است که مجهز به تجهیزات باشد تا حافظ جان و مال مردم باشد در هرجایی ممکن است حادثه‌های مختلفی پیش آید حادثه‌هایی که نیاز به نجات و یا پیشگیری از خطر دارد و وظیفه آتش نشان این است که به این عوامل رسیدگی کند.

وی در خصوص تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در اردکان افزود: اردکان دو ایستگاه آتشنشانی داردکه در این دو ایستگاه ۲۲ پرسنل در سه شیفت کاری مشغول بکار هستند در بین روستا‌ها خرانق، ایستگاه اتشنشانی ندارد، اما در عقدا یک ایستگاه آتشنشانی فعال شده است، این ایستگاه‌ها شامل تجهیزاتی، چون خودرو‌های سنگین، خودرو‌های سبک و خودرو‌های نجات است.

پور شاه محمدی با اشاره به مشکلات آتش نشانان افزود: مشکلاتی که همه‌ی آتش نشانی‌ها با آن دست و پنجه نرم می کنند کمبود نیرو و تجهیزات به روز و متناسب است، هرچه این وسایل به روزتر باشد ما می‌توانیم خدمات و ایمنی بهتری به شهروندان در مهار کردن خطر ارائه بدهیم.

مسئول آتش نشانی و ایمنی اردکان افزود: در اردکان همانند دیگر شهر‌ها حاثه‌های مختلفی روی می دهد که در حوزه آتش سوزی خلاصه نمی شود، میانگین حوادث شش ماه اول امسال ۴۱۳ حادثه است که شامل عملیات نجات و اطفاء حریق بوده است.

در پایان از پرسنل آتش نشانی اردکان با حضور فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار ودیگر مسولان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار