انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، امروز (۵ مهر) در محل هتل پارسیان کرمانشاه شروع شد.
کد خبر: ۶۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 27 September 2018

پبه گزارش تابناک ،محمدرضا حبیبی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، از ساعت 8 صبح امروز (5 مهر) شروع شده و تا ساعت 16 نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این انتخابات هر سه سال یکبار برگزار می شود، گفت: امسال هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان است که در سراسر کشور برگزار می‌شود. زمان برگزاری آن امسال در استان‌های مختلف متفاوت است و امروز در دو استان از جمله کرمانشاه این انتخابات برگزار می‌شود.

حبیبی با اشاره به عضویت 13 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه گفت: این اعضا با داشتن کارت نظام مهندسی می‌توانند به هتل پارسیان کرمانشاه مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

وی از کاندیدا شدن 39 نفر برای این دوره انتخابات نظام مهندسی در استان خبر داد و افزود: این 39 نفر در هفت گروه مهندسی عمران، برق، معماری، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک کاندیدا شده‌اند.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه اظهار کرد: از بین این تعداد کاندیدا 13 نفر با رای اعضای سازمان مهندسی به عنوان هیات مدیره جدید سازمان انتخاب می‌شوند و نتایج با پایان گرفتن انتخابات، امشب اعلام می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: با مشخص شدن 13 نفر عضو هیات مدیره، این افراد نیز در اولین جلسه خود انتخابات هیات رییسه برگزار کرده و پنج نفر به عنوان رییس سازمان، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، خزانه دار و دبیر به عنوان هیات رییسه سازمان نظام مهندسی استان انتخاب می‌شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار