رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در قم:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طلاب تبلیغی باید به مهارت‌های نوین تبلیغی و ارتباط با نسل جوان مجهز شوند.
کد خبر: ۶۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 27 September 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی در دیدار با آیت‌الله سعیدی که در سالن جلسات محراب حرم مطهر(س) برگزار شد، اظهار داشت: تلاش سازمان تبلیغات عمق بخشیدن به مهارت‌های تبلیغی است.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های عظیم معنوی و انسانی موجود در شهر مقدس قم افزود: حقیقت این بوده که استان قم گنجینه بی‌نظیری در دربرگیری از شخصیت‌ها و وجود مراکز و مجامع دینی و علمی دارد و لازم است تا در سازمان تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای نسبت به این شهر مهم شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گسترش و توسعه ارتباط با مراکز دینی و علمی قم با سازمان تبلیغات اسلامی را موردتوجه قرار داد و گفت: برای اهتمام ویژه‌تر به استان قم و مراکز مذهبی کم‌نظیر موجود در این شهر مقدس برنامه‌ریزی‌های جدیدی در سازمان تبلیغات انجام‌گرفته است.

قمی با بیان برخی از ظرفیت علما و اندیشمندان حوزه‌های علمیه ادامه داد: وجود علما، مراجع و اندیشمندان متعدد حوزوی و دینی در شهر مقدس قم از ظرفیت‌های عظیمی بوده که در این شهر وجود دارد و همت سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر استفاده بیشتر و درست‌تر از این منابع بالقوه است.

وی با اشاره به جایگاه و حساسیت سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌نوبه خود واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است و سعی می‌کند تا با ارائه مسائل روز و به تعامل تاریخی و همیشگی بین آن‌ها عمق و تأثیرپذیری بیشتری ببخشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر برخی از کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد برآمده از حوزه است و ازاین‌رو نیز همیشه خود را مدافع طلاب و حوزه‌های علمیه می‌داند.

قمی با اشاره به لزوم افزایش مهارت‌های تبلیغی طلاب و ارتباط مؤثر با نسل جوان تأکید کرد: برخی از طلاب برای تبلیغ در عرصه‌های تبلیغی به ویژه در بین جوانان آمادگی لازم را ندارد، بنابراین لازم است تا برخی کاستی‌های موجود در این زمینه جبران شده و به مهارت‌های موردنیاز مجهز شوند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: از ظرفیت‌های عظیم و بزرگ شهر قم وجود ملکوتی حرم مطهر بوده که لازم است تا تعامل و همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و حرم مطهر بیش‌تر از گذشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر جایگاه ویژه دفتر تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی قم با توجه به جایگاه استان قم در مسئله تبلیغ و اعزام مبلغ باید بیشتر از هر زمان دیگری ارتقاء پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار