مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:
تابناک: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بارش برف در محورهای نجف‌آباد- داران- الیگودرز، اصفهان- میمه- دلیجان، دامنه- خوانسار، گلپایگان- خمین، گلپایگان-موته، فریدونشهر- پشتکوه، شهرضا- سمیرم- یاسوج، مبارکه- بروجن، دهاقان- بروجن و اصفهان- نایین طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری در آماده باش کامل به سر می برند.
کد خبر: ۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا فرزاد دادخواه در این خصوص، بیان داشت: با توجه به بارش برف و باران که از پنجشنبه در تمامی نقاط استان اصفهان آغاز شد، با تلاش بی‌وقفه راهداران تمامی محورهای استان باز و تردد با رعایت جوانب ایمنی برقرار است.

با توجه بارش برف در استان اصفهان تمام اکیپ‌های برفروبی با تجهیزات کامل و گشت‌زنی در محورها برای انجام عملیات راهداری زمستانی خصوصا در غرب و جنوب غرب استان در حال آماده‌باش کامل است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر از بارش ۵۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات و ۳۵ سانتی‌متری در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد۱۰ اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال انجام عملیات راهداری و بازگشایی راههای این شهرستان هستند.

عزت الله یسلیانی مقدار برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته را در این شهرستان هزار و ۷۲۰ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ تن شن و نمک در محورهای این شهرستان مصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان نیز از بارش ۴۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات و ۱۵ سانتی‌متری در شهرستان خبر داد و گفت: ۳ اکیپ راهداری در قالب ۶ دستگاه ماشین آلات‌سبک و سنگین در ۲۴ ساعت گذشته مشغول عملیات برف‌روبی و راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان بوده‌اند.

علیرضا اختری با بیان اینکه هزار کیلومتر از راههای این شهرستان برف‌روبی شده است، اظهار داشت:۲۰۰ تن شن و نمک در این عملیات راهداری مصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم از بادروبه برف در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت:۷۶۰ کیلومتر از راههای این شهرستان برف‌روبی شده است و تعداد ۴ اکیپ راهداری در قالب ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال عملیات راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان می‌باشند.

ابوالقاسم صباغی مقدار مصرفی شن و نمک در راه های این شهرستان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ تن عنوان نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار