/هفته ششم لیگ هجدهم فوتبال/
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور، نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان به مصاف حریفان خود می روند.
کد خبر: ۶۴۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 29 August 2018

 هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا، پنج شنبه برگزار می شود که نفت آبادان میهمان سپیدرود رشت است، فولاد در خانه از سایپا پذیرایی می کند، استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه رو در روی پیکان قرار می گیرد و بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران هم به دلیل حضور تیم تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا، 22 شهریورماه برگزار خواهد شد.

نفت آبادان – سپیدرود رشت

آبادانی ها که در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر تاکنون بردی در کارنامه نداشته اند، در دیدار این هفته برابر سپیدرود که شرایط خوبی در جدول ندارد، به دنبال ثبت اولین پیروزی خود هستند تا در ادامه با آرامش بیشتری به رقابت در لیگ بپردازند.

در آن سوی میدان نیز سپیدرودی قرار دارد که بالاخره هوادارانش به خواسته شان رسیدند و مجددا علی کریمی را روی نیمکت تیم خود می بینند. نماینده گیلان حالا با حضور کریمی شکل جدیدی به خود گرفته و می‌خواهد در اولین بازی با حضور این سرمربی نتیجه خوبی کسب کند. این دیدار باتوجه به انگیزه های دو تیم برای کسب اولین پیروزی دیدنی خواهد بود.

نفت آبادان از ساعت 19:10 روز پنج شنبه میهمان تیم سپیدرود رشت است.

فولاد – سایپا

فولادی ها که هفته گذشته توانستند استقلال تهران را در آزادی متوقف کنند، این هفته با انگیزه دو چندان در خانه به مصاف سایپایی می روند که این تیم نیز پس از دو سه هفته ناکامی، هفته قبل موفق به شکست پارس جنوبی جم شد.

فولاد که در دو سه هفته اخیر روند کیفی و نتیجه گیری بهتری داشته، امیدوار است با حمایت هواداران خود شاگردان دایی را با شکست بدرقه کند. فولاد برای این که از هدف خود که قرار گرفتن جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهیمه آسیایی است، دور نشود به نتیجه گیری در این بازی بسیار نیاز دارد.

شاگردان پورموسوی از ساعت 20:15 روز پنج شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم علی دایی هستند.

پیکان – استقلال خوزستان

شاگردان جوان و کم نام و نشان داریوش یزدی هفته گذشته با استفاده از موقعیت های خود و اشتباهات تیم سپیدرود به اولین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کردند. اگرچه تیم متحول شده استقلال خوزستان برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد ولی سرمربی جوان این تیم به آینده تیمش و کسب نتایج خوب بسیار امیدوار است.

مطمئنا شاگردان یزدی این هفته کار آسانی برابر تیم مجید جلالی که بازی های خوبی را هم به نمایش می گذارد، نخواهند داشت ولی استقلالی ها حالا که مزه برد در لیگ برتر را چشیده اند، در بازی با پیکان به دنبال تداوم نتیجه گیری هستند تا ثابت کنند که پیروزی آن ها برابر سپیدرود اتفاقی به دست نیامد.

استقلال خوزستان از ساعت 20:15 روز پنج شنبه میهمان تیم پیکان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار