با گذشت یک سال از عمر شورای شهر دهلران ،اولین جلسه علنی شورای شهر با حضور رسانه ها برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 28 August 2018

 تابناک ایلام ::رحمان جابری رئیس وسخنگوی شورای شهر دهلران گفت : تمام جلسات علنی شورای شهر طبق قانون با حضور رسانه ها برگزار می شود.

وی اظهار داشت : قانون به خوبی وظایف همه را مشخص کرده و بدون شک ما به عنوان نمایندگان و منتخبین مردم در شورای شهر برای توسعه و عمران شهر دهلران کوتاهی نخواهیم کرد.

وی بیان داشت : باید جایگاه شورای شهر حفظ شود وبرابر قانون رئیس شورا به عنوان سخنگو حق مصاحبه و اظهار نظر دارد و در نبود رئیس شورای شهر، نایب رئیس این وظیفه را بر عهده خواهدگرفت.

وی افزود : متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر بدون اطلاع از قانون با برخی کانال های تلگرامی غیر مجاز در خصوص شورای شهر اظهار نظر می کنند که از نظر قانون خلاف است واگر روند ادامه داشته باشد برابر قانون موضوع پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر دهلران گفت : باید مردم از مصوبات وجلسات شورا مطلع شوند چرا که حق طبیعی آنها است که بدانند نمایندگان منتخب آنها در شورای شهر چه موضوعاتی برای توسعه شهر دنبال می کنند.

سخنگوی شورای شهر دهلران افزود : شفافیت و اطلاع رسانی از مهترین اقداماتی است که شورای شهر در جلسات علنی خود با حضور خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی برگزار می کند .

جابری گفت : تمام جلسات شورای شهر و مصوبات باید در محل شورا با حضور اعضاء صورت گیرد به طوری که امضاء مصوبات هم برابر قانون در شورا انجام شود.

وی افزود : بدون شک ما از قانون عبور نخواهیم کرد وبه صورت جدی مطالبات مردم را دنبال خواهیم کرد .

گفتنی است ؛چهار مصوبه در خصوص توسعه فضای شهر ، ساماندهی دست فروشان سطح شهر ، احیا بودجه فرهنگی از مهمترین مصوبات علنی شورای شهر بود که با حضور چهار نفر از اعضای شورای شهر دهلران به تصویب رسید .سید ابراهیم حسنی تنها عضو شورای شهر دهلران بود که در این جلسه غیب داشت ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار