مدیرکمیته امداد امام (ره) اردکان گفت: همزمان با روز عید فطر 157 میلیون و 472 هزار ریال زکات فطریه در اردکان جمع اوری و به نیازمندان پرداخت شد.
کد خبر: ۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد،علیرضا خلیلی افزود: از این میزان بیش از 103 میلیون ریال فطریه عام، 13 میلیون و 415 هزار ریال سهم سادات و 40 میلیون و 570ریال نیز کفارات عمد و غیرعمد است.

وی اضافه کرد: در این ایام همچنین 28 میلیون و 325 هزار ریال به مردم یمن و 11 میلیون و 49 هزار ریال به مردم مظلوم فلسطین نیز کمک شده است.

مدیر کمیته امداد اردکان اظهار کرد: این مقدار زکات فطریه جمع آوری شده در اسرع وقت در بین خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

خلیلی با بیان اینکه زکات فطره تحویلی از سوی شهروندان در اختیار نیازمندان همان منطقه و شهر قرار گرفته است افزود: کمیته امداد بر اساس شرع اسلام و فتوای مراجع عظام تقلید اقدام به توزیع زکات فطره در بین خانواده های نیازمند تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه نموده است.

وی ادامه داد: در سالجاری، زکات فطریه با محوریت مساجد، مصلی و مراکز نیکوکاری با نظارت ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد و محلات هزینه شده است.

خلیل تصریح کرد: هموطنانی که در زمان تعیین شده برای جمع آوری زکات فطره موفق به تحویل زکات خود نشوند می توانند با مراجعه به دفترامداد در شهرستان این مبالغ را تحویل امدادگران دهند.

اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار