مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام ؛
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: هر چند نصب دستگاه کارت خوان برای تسهیل و تسریع در امور بیماران لازم است، اما مبنای صدور مالیات نیست.
کد خبر: ۶۴۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 25 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدی در پاسخ به مطالب اخیری که در خصوص فرار مالیاتی پزشکان مطرح می شود به خبرنگار ما گفت:  اطلاعات مالیاتی پزشکان از مراکز بیمه ای و بیمارستانی واصل و مالیات آنان از این طریق مطالبه می شود.

وی افزود:متوسط مالیات پزشکان در استان ایلام در رتبه های اول نسبت به پزشکان سایر استانهای کشور می باشد و این موضوع حتی اعتراض برخی از آنان را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: بارها یادآوری شده نصب کارت خوان برای رعایت حقوق شهروندی امری بسیار پسندیده است، اما به هیچ وجه ملاک مطالبه مالیات نمی باشد.

امیدی در این باره افزود: چه بسا کارت خوان هایی در مطب پزشکان نصب شده اما متعلق به شخص دیگری است،بنابراین بهانه مطالبه مالیات و موضوع کارت خوان موضوعی خلاف واقع و بی پایه و اساس می باشد .

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام بیان داشت :  رعایت حق دولت و عدالت مالیاتی در مالیاتی استانی از رسالت های سازمان امور مالیاتی است

وی  تأکید کرد: مالیات پزشکان در استان ایلام بر اساس قانون و با دقت مطالبه شده و اسناد رسیدگی آن قابل استناد و معتبر می باشد.

گفتنی است بالا بودن میزان مالیات پزشکان استان ایلام نسبت به سایر استانها، پایین بودن تعرفه های پزشکی در مقایسه با سال گذشته و نسبت به استان های برخوردار، تأخیر در پرداخت بیمه های مکمل، درخواست اعمال معافیت های مالیاتی بیمارستان های خصوصی در مناطق کمتر توسعه یافته از مواردی است که همواره از طرف پزشکان استان مطرح شده و در صدور مالیات بایستی مد نظر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
این جواب انهمه انتقاد تابناک وگروهی که وسیله ای برای تخلیه پیداکردند که امیوارم راست بگویند ومطب هارا تحریم کنند که باعث خوشحالی است
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
اقایان عدالت پیشه تابناک چرا منتشر نکردید
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
برای روشن شدن کسانیکه با عدالت سخن میگویند عرض میکنم تمام مردم در شهرها از بیمه های مختلف استفاده لذا برگه های پزشک به دارایی منتقل وعلاوه براین درفصول مختلف بازرس های دارایی ونمایندگان بیمه ها مطب هارا کنترل میکنند بنا براین کارتخوان بود ونبودش تآثیری ندارد امااگر کسی زیر میزی دریافت میکنه مردم باید اطلاع و نظام پزشکی هم به شدت برخورد کند بنده نصف ویزیت قانونی را از زمان ویزیت دوتومانی تا کنون میگیرم هرکه دوست دارد تحریم کند بفرماید تا ادرس مطب خدمتشان بدهم از تابناک خواهش میکنم ایمیل بنده را هرکس خواست بدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار