مدیرکل دامپزشکی خوزستان خبر داد:
مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به وضعیت غیربهداشتی کشتارگاه بهبهان گفت: وضعیت کشتارگاه دام بهبهان به هیچ وجه مورد قبول دامپزشکی نیست. آخرین تصمیم اتخاذ شده در خصوص کشتارگاه دام بهبهان معرفی شهردار به قوه قضائیه بود و تصمیم گیری بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده است.
کد خبر: ۶۴۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 21 August 2018

مصطفی کنارکوهی در جلسه شورای سلامت که امروز (30 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت غیربهداشتی کشتارگاه بهبهان اظهار کرد: جهت صنعتی شدن کشتارگاه بهبهان جلساتی مکرری برگزار شده اما به دلیل اینکه سرمایه گذران و سهام داران کشتارگاه جدید به توافق نمی رسند، کار بهره برداری از این کشتارگاه عقیم مانده و این مساله موجب ضرر به مردم و ادامه فعالیت کشتارگاه سنتی شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت کشتارگاه دام بهبهان به هیچ وجه مورد قبول دامپزشکی نیست. آخرین تصمیم اتخاذ شده در خصوص کشتارگاه دام بهبهان معرفی شهردار به قوه قضائیه بود و تصمیم گیری بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: نگرانی ما درخصوص کشتارگاه فعلی این است که اگر کشتارگاه سنتی بهبهان تعطیل شود که حتما باید این کار انجام شود، کشتارگاه های دیگری آغاز به کار می کنند و در این شرایط کشتارهای غیرمجاز که معضلات زیادی درپی دارند، بای از سوی دامپزشکی پیگیری شوند.

کنارکوهی با اشاره به بیماری تب کریمه کنگو گفت: در دو سال کانون بیماری تب کریمه کنگو را در بهبهان داشتیم که منشاء بیماری از کشتارگاه بهبهان بوده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دامپزشکی ، سلامت ، بهداشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار