مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اندیمشک گفت:عملیات درزبندی و ایزوله 10 حلقه چاه آب آشامیدنی هفت روستای این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 05 August 2018

منصور موسایی اجرای این طرح را اقدامی برای جلوگیری از ورود جانوران به منابع آب آشامیدنی مناطق روستایی اندیمشک عنوان کرد و افزود:

با توجه به اینکه چاه های آب شرب در مناطق باز و در محیط های کوهستانی و در طبیعت قرار دارند امکان ورود انواع جانوران در آنها وجود دارد.

وی افزود:درب چاه ها معمولا از سطح زمین مقداری بالاتر هستند و این موضوع باعث می شود تا جانوران براحتی وارد چاه شده و موجب آلودگی آب و بروز مشکلات بهداشتی شوند.

موسایی ادامه داد:عملیات درزبندی و ایزوله سازی توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری این امور بر روی بیش از 10 حلقه چاه آب انجام شد به گونه ای که هیچ روزنه ای برای ورود آلایندگی و جانوران به چاه ها وجود ندارد .

مدیر آب و فاضلاب روستایی اندیمشک ادامه داد:عملیات درزبندی چاه ها در روستاهای علی آباد ،شهرک دو کوهه،بنوار،شهرک امام رضا(ع)،شهرک آزادی،قلعه مختار و ده ایجی انجام شد.وی یادآور شد:این هفت روستا سه هزار و 561 خانوار با جمعیتی افزون بر 17 هزار و 805 نفر را شامل می شوند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار