در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد؛
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: قطع ناگهانی برق می تواند کل شبکه ترافیکی یک شهر را مختل کند اما با زیرساخت های خوبی که در شبکه حمل و نقل قزوین ایجاد شده است، در موقع قطعی برق با کمترین مشکل ممکن روبرو هستیم.
کد خبر: ۶۳۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 28 July 2018

هنگام قطعی برق با کمترین مشکل در مدیریت ترافیک تقاطع ها روبرو هستیم

وهاب میزانی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه هوشمندسازی زیرساخت های مرتبط با حوزه حمل و نقل شهر قزوین انجام شده است به گونه ای که موفقیت های کسب شده در این زمینه امروز به الگوی کاربردی برای بسیاری از شهرداری کشور به شمار می رود.

وی افزود: هوشمندسازی های انجام شده در حوزه حمل و نقل شهر قزوین به اندازه ای جامع و کامل است که  در مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین، مدیریت لازم برای تردد خودروهای عبوری از معابر شهر و کنترل وضعیت ترافیک خیابان ها انجام می شود به گونه ای که در کمتر موردی نیاز به حضور پلیس راهور در معابر احساس می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به قطعی برق و مشکلاتی که این امر در کنترل ترافیک ایجاد می کند، تصریح کرد: در بحث قطعی برق با هماهنگی های انجام شده سعی می کنیم با حداقل مشکل برنامه ها را پیش ببریم تا مشکلی در تردد خودروها در معابر به ویژه تقاطع ها رخ ندهد.

به گفته این مسئول، با قطع ناگهانی برق در یک یا چند و تقاطع می تواند کل شبکه ترافیکی شهر را مختل کند اما با زیرساخت های خوبی که در شبکه حمل و نقل شهر قزوین ایجاد شده است، در موقع قطعی برق با کمترین مشکل ممکن روبرو هستیم و با نقشه هایی که در اختیار داریم، می توانیم تردد خودروها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: اگر شهر قزوین را در حوزه ترافیک با سایر شهرهای هم رده در سطح کشور مقایسه کنیم بی شک و بدون اغراق در اغلب معابر مشکل ترافیک نداریم فقط در برخی از معابر هسته مرکزی شهر مشکل ترافیک داریم که به دلیل وجود بناهای تاریخی بیش از این نمی توان کاری برای این محدوده انجام داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: تنها راه حل برای این محدوده احداث خطوط ویژه اتوبوس و در کنار آن فرهنگ سازی در بین شهروندان برای استفاده آنان از وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافرت به هسته مرکزی شهر است تا بار ترافیکی معابر هسته مرکزی شهر کاهش یابد.

میزانی یادآور شد: پروژه هایی که اکنون در کمربندی شهر قزوین در حال اجراست تا حد زیادی می تواند از حجم بار ترافیکی معابر هسته مرکزی شهر بکاهد زیرا این پروژه ها بر اساس طرح جامع ترافیک شهر اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار