در مراسمی با حضور حجت الاسلام میانجی رئیس شوراهای حل اختلاف کشور، حجت الاسلام علی زمانی به عنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 26 July 2018

 به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی با حضور حجت الاسلام احمدی میانجی رئیس شوراهای حل اختلاف کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان، حجت الاسلام علی زمانی به عنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام علی زمانی در این مراسم اظهار کرد: باید در شورا خوش اخلاق، خوش برخورد و با حوصله باشیم‌ به حرف طرفین دعوی گوش کنیم و پس از بررسی کامل در مورد آن تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسیر اصلاح ببن امور مردم گام برمیدارند کار خداپسندانه انجام می دهند افزود: شوراهای حل اختلاف با کاهش ارجاع پرونده های قضایی به افزایش میزان رضایت مردم کمک کرده است.

زمانی بیان کرد: صلح و سازش از توصیه های قرآنی است و به کاهش آسیب های اجتماعی و اصلاح امور مردم هم کمک می کند و گامی در مسیر قضا زدایی است.

رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین تصریح کرد: نوشتن متن ارا در شورای حل اختلاف بسیار مهم است و باید روشن و شفاف باشد و مورد اشکال قضات قرار نگیرد.

وی  با بیان اینکه نباید تبعیض قائل شویم و مردم باید عدالت را احساس کنند یادآور شد: ارتقا و تقویت صلح و سازش در اولویت برنامه های شورا در مدیریت جدید است.

به گفته حجت الاسلام زمانی ،ایجاد رویه قضایی در شعب، تسریع در روند صلح و سازش و ساماندهی امور زندانیان، پیگیری ایجاد شعب تخصصی و ساماندهی و تقویت واحد ارشاد و معاضدت قضایی از دیگر برنامه های شور است.

وی  اضافه کرد: برگزاری دوره های اموزش عمومی و ساماندهی ابلاغ الکترونیک و ساماندهی شعب خانواده و تکریم ارباب رجوع و نظارت و بازرسی در اولویت خواهد بود.

حجت الاسلام علی زمانی پیش از این در مسئولیت های مختلف شامل رئیس دادگاههای انقلاب اسلامی قزوین، دادستان ویژه روحانیت استانهای گیلان و قزوین و معاون دادستان ویژه روحانیت تهران خدمت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار