کد خبر: ۶۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 19 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد ، شهردار یاسوج عصر روزگذشته در بازدید از پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با بیان این‌که حجم زیادی از مسافر و گردشگر از امروز و روز گذشته وارد پایتخت طبیعت ایران شده‌اند اظهار کرد: شهرداری با همه توان، نیروها و امکانات برای خدمت به مهمانان و مسافران آماده است.
محمدعلی جاوید با بیان این‌که از هفته گذشته تاکنون هیچ‌گونه مرخصی به کارکنان و کادر خود نداده‌ایم تصریح کرد: برای آبروی شهر و دیار خود شب و روز نمی‌شناسیم اما چه کنیم که امکانات و زیرساخت‌ های ما برای خدمت به این حجم از مسافر و گردشگر ناچیز است.
جاوید افزود: از سال‌های گذشته باید بنای این کار گذاشته می‌شد که متاسفانه در این بخش کم‌کاری‌های زیادی وجود داشت و اکنون وارث بسیاری از کارهای انجام نشده در شهرداری یاسوج هستیم.
شهردار پایتخت طبیعت ایران با بیان این‌که در قبال این نام همه وظیفه و رسالت داریم تصریح کرد: مسئولان استانی باید با اختصاص اعتبارات بیشتر یک‌بار برای همیشه یاسوج را آماده خدمت به خیل عظیم مسافر و گردشگر کنند.
وی در ادامه با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌ها که آمارسازی را جایگزین خدمت در عمل کرده‌اند خاطرنشان کرد: جا دارد از دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق که خدمت در عمل را نشان داده‌اند قدردانی کنیم.
جاوید به بازدید شبانه روزی خود به همراه معاونین، روسای سازمان های وابسته به شهرداری و بیش از همه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از اماکن و پیگیری رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: همه دغدغه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در این ایام خدمت به مسافرینی است که به مدت یک ماه و در گرمای طاقت‌فرسای امسال با زبان روزه اکنون به دنبال بهره بردن از آب‌ و هوای دل انگیز پایتخت طبیعت ایران هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار