رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفت: 36 هزار و 500 تن کالای استاندارد در سه ماهه نخست سال جاری از مرز مهران به عراق صادر شده است.
کد خبر: ۶۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 03 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسماعیل مهدوی پور  اظهار کرد: این کالاها تحت نظارت اداره استاندارد شهرستان مهران به کشور عراق صادر شده است که بیشترین آن شامل کربنات کلسیم و مصالح ساختمانی بوده است.


وی افزود: این میزان کالای استاندارد پس از نظارت و کنترل کارشناسان و بررسی 635 پرونده صادراتی و وارداتی از این شهرستان به عراق صادر شده است.


رئیس اداره استاندارد مهران تاکید کرد: طی سه ماه گذشته 74 آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاه های استاندارد مهران انجام شد که بیشترین کالای تعیین ماهیت شده مواد شیمیایی و سنگ های ساختمانی بوده است.


مهدوی پور اضافه کرد: 20 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و 55 مورد بازرسی از مراکز عرضه در همین مدت صورت گرفته است.


وی یادآور شد: شهرستان مهران به سبب اینکه یکی از درگاه ‌های اصلی صادرات و واردات به کشور عراق به شمار می‌رود عملکرد، نظارت و آزمایشگاه‌ استاندارد در سطح این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال داشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار