مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از انجام ۳۶۴ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در خرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 26 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه؛ غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ضمن تشریح فعالیت‌های اینسازمان در خردادماه سالجاری گفت:در خرداد ماه سال ۹۷ تعداد ۳۶۴ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط نیرو‌های عملیاتی این سازمان انجام گردیده که ۲۴۲ مورد آنمربوط به اطفاء حریق‌های سطح شهر و ۱۲۲ مورد نیز مربوط به حوادث و امداد و نجات بوده است.

وی ادامه داد: از لحاظ تعداد افراد آسیب دیده ناشی از آتش سوزی و حوادث مختلف ۷ نفر فوتی، ۶۴ نفر مجروح و ۵۴ نفر نجات یافته داشته ایم. بیشترین آمار مجروحین مربوط بهتصادفات و واژگونی وسایل نقلیه و بیشترین تعداد افراد نجات یافته مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن مختلف بوده است. رضایی افزود؛ بعلت تقارن این ماه با ایام مبارکرمضان و شب‌های قدر و مراسمات مختلف، تعداد ۸۷ مورد استقرار حفاظتی نسبت به برقراری ایمنی این برنامه و مراسمات ملی و مذهبی داشته ایم.

در پایان مدیر عامل سازمان آتش نشانی درخصوص شروع فصل گرما و خشک شدن علف‌ها و گیاهان سطح شهر، مراتع، پارک‌ها و زمین‌های خالی توصیه نمود در صورت حضور دراین اماکن، از آتش زدن و برپایی حریق خودداری نمایند تا نیرو‌های این سازمان در مواقع لزوم خدمات بیشتری به شهروندان در کمترین زمان ارائه دهند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار