مدیر سابق روابط عمومی استانداری یزد:
مدیر سابق روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در ادارات مختلف، گفت: روابط عمومی‌ها دیوار کوتاه ادارات محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 26 June 2018

داوود پاک‌طینت در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به گزارشی از عملکرد خود در طول دوران خدمت، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش بنده در طول دوران خدمت خود این بوده است که فضای نقد در جامعه باز باشد؛ چنانچه باافتخار اعلام می‌کنم از ابتدای فعالیت خود تاکنون، منتقدین دولت در این دوره آزادترین دوره را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که در دل این انتقادها حتماً حرف خوب و قابل‌تأملی وجود دارد که باید مورداستفاده قرار گیرد؛ همچنین در راستای سند راهبردی روابط عمومی‌های استان یزد اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفت؛ اما متأسفانه این سند به‌جایی نرسید و امید است این سند در شرایط کنونی اجرایی شود.

مدیر سابق روابط عمومی استانداری یزد با نگاهی به کلیات موضوع داخلی این سازمان، اظهار داشت: متأسفانه در این دوران با مشکلات شدید اقتصادی دولت مواجه بوده‌ایم و به همین دلیل بسیاری از اقدامات خوبی که بایستی انجام می‌شد، صورت نگرفت.

پاک‌طینت بابیان اینکه روابط عمومی تابع اجرای نظریات مدیر ارشد مرتبط با سازمان خود است، تصریح کرد: درمجموع اتفاقاتی که در این مجموعه صورت گرفته است، متناسب با نظرات مدیران ارشد و محدودیت‌های مالی موجود صورت گرفته است.

وی ابزار داشت: در دوره اول که ۲۴ ماه در خدمت همکاران بودم درمجموع ۲۲ مورد نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برگزارشده است و همچنین به‌صورت متوسط در دوره دوم خدمت خود نیز در این راستا اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است؛ چنانچه خوشبختانه با همیاری همکاران خود در این مجموعه افتخار بزرگ بالاترین سطح مشارکت استان را نیز به نام خود ثبت کرده‌ایم که در تاریخ ماندگار خواهد بود.

مدیر سابق روابط عمومی استانداری یزد با تأکید بر اینکه این سمت بسی سخت و طاقت فرساست، خاطرنشان کرد: درواقع روابط عمومی‌ها به‌عنوان دیوار کوتاه اداره محسوب می‌شوند؛ لذا پیشاپیش باید به آقای صالحی برای انتصاب برای این سمت خدا قوت گفت و باید توجه داشت که در این سمت واقعا کسی انتخاب شده است که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

پاک‌طینت در پایان بابیان اینکه ملاک بنده از ابتدای فعالیت دیدگاه و منویات مقام معظم رهبری و خط و منش ریاست جمهوری بوده است، بیان داشت: انصافاً علیرغم گرایش‌های مختلف گله‌ای وجود نداشته است؛ همچنین در طول دوران خدمت اگر انتقادی هم وجود داشت این انتقاد را به‌عنوان چراغ‌راهنما تلقی کرده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار