نمایندگان استان اردبیل در حالی پس از تعطیلات دو هفته ای به مجلس بازگشتند که می گویند در این 18 روز سرِ نمایندگان ملت شلوغ‌تر از روزهای دیگر بود...
کد خبر: ۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 14 July 2015

به گزارش سبلانه، دیروز 18 روز تعطیلات تابستانی (اولین دوره) نمایندگان مجلس در حالی تمام شد که به ادعای نمایندگان استان اردبیل، این روزها روزهایی پر مشغله برای بهارستان نشین ها بود، البته در این مدت که سرکشی ها به حوزه انتخابیه با قوت تمام ادامه داشت سفر از پیش اعلام نشده وزیر راه به اردبیل هم باعث شد تا انتظارها برای سپری شدن یک تعطیلات "پربارتر" بیشتر شود اما اینکه مطالبه‌گری نمایندگان از وزیر راه و سرکشی ها تا چه حد بر رفع مشکلات اساسی این استان تاثیرگذار خواهد بود باید منتظر ماند.

 

 حقیقت پور: پتروشیمی به جاهای خوب رسیده/ برای عمران روستایی سه میلیارد هزینه می‌شود

منصور حقیقت پور یکی از هفت نماینده استان اردبیل درباره مهمترین کارهایی که در تعطیلات تابستانی مجلس داشته به خبرنگار سبلانه، گفت: در این 14 روز سرِ نمایندگان ملت شلوغ‌تر از روزهای دیگر است؛ سر زدن به حوزه های انتخابیه و شنیدن مشکلات از زبان خود مردم عادی ترین کاری است که یک نماینده در این مدت انجام می دهد .

نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه تعطیلات تابستانی یک نماینده که رفتن به جزایر فلان و بهمان نیست، راجع به مشغله های کاری اش در تعطیلات تابستانی گفت: در سرکشی هایی که به حوزه انتخابیه ام داشتم برای عمران و آبادانی روستاها بوبژه برای طرح هادی و آبرسانی و طرح های عمرانی سه میلیارد تومانی تصمیم گیری شد.

به گفته وی گرفتن دو مجور مهم برای راه‌اندازی دو کارخانه کار بزرگی است که با پیگیری های این نماینده انجام شده است؛ این نماینده ادامه داد: مجوز احداث کارخانه داروخانه گیاهی در حوزه انتخابیه بنده تمام شد و این کارخانه بزودی مستقر خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: گرفتن یک مجوز دامپروری و لبنیاتی معطل مانده نیز کار دیگری بود که با پیگیری به نتیجه رسید.

حقیقت پوریادآور شد: پیگیری ها در خصوص پتروشیمی اردبیل هم به جاهای خوب رسیده است و با هماهنگی هایی که با بانک های عامل داشتم برای تامین اعتبار پروژه های اجرایی استان از محل تسهیلات ارزی گام های مثبتی برداشته شد، علاوه بر این دستورر وزیر مربوطه هم گرفته شد.

 

 خبرخوش نماینده مردم گرمی از تعطیلات تابستانی مجلس

میر قسمت موسوی اصل دیگر نماینده استان اردبیل گفت: در این تعطیلات فرصتی فراهم شد تا با حضور در محل مشکلات تصمیم‌گیری‌هایی در خصوص راهداری، آبرسانی، گازرسانی و آسفالت‌ریزی و عمرانی شهری انجام بگیرد.

 

خبر خوش نماینده مردم گرمی از ماحصل تعطیلات تابستانی مجلس، وعده وزیر راه در مورد احداث جاده ای 14 کیلومتری در مسیر رضی- امیرکندی واقع در جاده اردبیل گرمی است ؛ مسیری که در سفر سال گذشته رئیس جمهور به اردبیل اجرایی شدن آن قول داده شد اما تامین اعتباری صورت نگرفت.

 این نماینده مجلس در مورد مطالبه گری نمایندگان از وزیر راه برای مشکلات دیگر استان اردبیل هم گفت: چیز جدیدی با سفر وزیر راه اتفاق نیفتاد اما بازدید وزیر راه از فرودگاه، راه آهن امیدواری ها را برای رفع مشکلات این بخش ها فراهم کرد.

موسوی اصل تصریح کرد: در دیدارهای مردمی که در این تعطیلات تابستانی مجلس داشتم بر این امر تاکید کردم که با تمام توان برای آرامش خاطر مردم و فراهم کردن توسعه استان و حوزه انتخابیه ام تلاش می کنم.

 حال که تعطیلات سپری شده و نمایندگان به مجلس  باز گشته اند انتظار می رود مشکلات استان را با جدیت تمام دنبال کنند و به فکر راه هایی باشند که توسعه استان را در عمل شتاب بخشد؛ نمایندگان  به خاطر داشته باشند که هرگز هیچ وعده و وعیدی از حافظه مردم پاک نمی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار