کد خبر: ۶۱۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 06 June 2018
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب شهر جورقان با ۱۶ میلیاردتومان اعتبار اجرایی می‌شود.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با حضور امام جمعه، مدیرکل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان و شهر همدان و شهردار واعضای شورای شهر جورقان در خصوصی بررسی راهکار‌های توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: توجه ویژه به برنامه‌های توسعه‌ای این شهر به عنوان ورودی همدان ضروری است و به تسریع در اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی و فرهنگی جورقان کمک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل پروژه فاضلاب شهر جورقان با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان مصوبه با اولویت ویژه در این جلسه بود که ۶.۵ کیلومتر از این خط برای انتقال به تصفیه خانه همدان به پایان رسیده و ۲۷ کیلومتر خط فرعی داخل شهر در روز‌های آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: احداث استخر شنا و مجموعه فرهنگی در زمینی با زیر بنای ۲۰۰۰ مترمربع در کنار مصلای شهر جورقان مصوب شد، که هدف از اجرای این پروژه توسعه فرهنگی شهر جورقان است.

نماینده مردم همدان و فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خانه کشتی شهر جورقان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: عتبار ویژه شهرداری جورقان در برنامه‌های عمرانی فرمانداری همدان پیش بینی و مصوب شده است و در برنامه‌های عمرانی برای توسعه شهر جورقان تخصیص می‌یابد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کمربندی شهر جورقان که همواره یکی از اولویت‌ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی است در کوتاهترین محدوده زمانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان شهرداری جورقان در ۴ طبقه با سالن اجتماعات و آمفی تئاتر و سایر امکانات فرهنگی طی هفته آینده خبر داد.

حاجی بابایی به مصوبه احداث ساختمان اداره برق در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع در این جلسه نیز اشاره کرد و گفت: همچنین اداره برق موظف شد تمام اشکالات مبنی بر ستون گذاری شبکه برق در این شهر را مرتفع کند.

نماینده مردم همدان همدان، فامنین و قهاونددر مجلس شورای اسلامی گفت: شهر جورقان از ظرفیت بالایی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی برخودار است و باید مدیران استان و شهرستان همدان آن را به عنوان یک اولویت در نظر گیرند و این شهر باید به عنوان نگین ورودی شهر در منظر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بدرخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار